- Marko-Ivan Pekica
- 25/02/2020
- 04:13
Svrha svake prodaje je pomoći ljudima da se dobro osjećaju (da budu zadovoljni) onim što su kupili, odnosno da budu ispunjeni osobnim zadovoljstvom.
Jedan je prodavač na temu prodaje rekao sljedeće: „Ja sam smanjio moj stres kada sam ljudima prestao prodavati ono što oni ne trebaju. Kada sam počeo prodavati sa svrhom, tada su stvari krenule pravim tokom. Sretan i uspješan postao sam tek onda kada sam ljudima prestao prodavati ono što ja želim i kada sam im počeo prodavati ono što oni žele i ono što njima treba.“
Iza svake uspješne prodaje stoji ČOVJEK – budite i vi takvi.
U prijevodu bi to značilo da obujemo kupčeve cipele da bismo doživjeli njegov pogled na svijet, a da bismo hodali u tuđim cipelama, moramo najprije izuti naše. Kada god si nezadovoljan tvojim ponašanjem u prodaji (rezultatima prodaje), uzmi si minutu dvije i promisli – promijeni svoje ponašanje, vidjet ćeš, sve će krenuti na bolje. Optimizam uvijek donosi uspjeh!