Feel it – nova kampanja Coca-Cole


Agencija Publicis Italy osmislila je vrlo kreativnu minimalističku kampanju Feel za središnju i istočnu Europu, kojoj je slogan Feel it. Kampanja se koristi OOH, tiskanim medijima i društvenim mrežama kao komunikacijskim kanalima. Ta kampanja svojim nesvakidašnjim pristupom slavi snagu samog vrlo prepoznatljivog logotipa Coca-Cole kojeg u bijeloj boji zajedno sa sloganom Feel it ispisuje na crvenu podlogu, karakterističnu za Coca-Colu. Slogan je širine grla boce gdje je fizički i smješten, a logo je zakrivljen na način da prati oblik boce Coca-Cole, čime je stvorena optička varka putem koje mi gledajući u nju automatski vidimo bocu Coca-Cole.

Poruka je više nego jasna – sama boca Coca-Cole toliko je prepoznatljiva, da su dovoljni logo, slogan i boja kako bismo vidjeli ono što nas oglašivači uče vidjeti. Kreativci nemoguće čine mogućim, nevidljivo vidljivim.

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp