Humanost koja inspirira

Humanost koja inspirira

Agencija Apriori komunikacije danas Apriori World, osim svojeg redovnog poslovanja, nastoji kroz svoje znanje i vještine pružiti potporu projektima koji imaju utjecaj za razvoj određenih skupina unutar društvene zajednice. U posljednjih 20 godina otkad je agencija osnovana od strane gospodina Danijela Koletića, započelo se, osim savjetodavne uloge i s takozvanim „fundrasingom“ ili prikupljanjem donacija za određene projekte. Prvi takav projekt kojem se pružila podrška bio je projekt „Dupinov san“, opis flore i faune hrvatskog Jadrana koji je trajao pet godina. Danijel Koletić autor je projekta „Top stipendije za top studente“ koji se operativno provodio i organizirao s tjednikom Nacional. U ovom projektu prikupljeno je 3.2 milijuna eura u 10 godina za bespovratne stipendije, a projekt je utjecao i na promjenu zakona o stipendiranju. U suradnji s Fundacijom Lavoslava Ružičke, agencija je u pet godina prikupila pola milijuna eura kroz financijske i robne donacije za obnovu kuće prvog hrvatskog nobelovca Lavoslava Ružičke u Vukovaru. 

Punih pet godina Agencija Apriori World surađuje s Udrugom slijepih Zagreb na projektu „Sapuni s točkicama“, a početkom lipnja očekuje se i otvaranje centra digitalne pismenosti. Agencija je zahvaljujući svojim poslovnim partnerima, ali i brojnim drugim tvrtkama prikupila financijska sredstva i donacije kroz tehničku potporu u visini od 252 tisuće eura. Prvi projekt koji je Danijel Koletić osmislio i realizirao bio je projekt pod nazivom „Hrvatska djeca, hrvatska budućnost“ kojem je pokrovitelj bio tadašnji „Slobodni tjednik“ te Ministarstvo rada i socijalnog poduzetništva. U koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog 15. 1. 1992. godine,  na dan međunarodnog priznanja Republike Hrvatske, organiziran je koncert s kojim se zaključio projekt, a isti je prikupio tadašnjih 800 tisuća njemačkih maraka, čija je današnja vrijednost više od 400 tisuća eura. „Ljudi nas jednostavno kontaktiraju i to je više stvar trenutka, jedne posebne energije i moje životne misije, nego nekog poslovnog plana. U konačnici mali broj ljudi uopće zna za ove naše projekte, ali sam sretan da oni utječu na promjenu standarda i rada i imaju veliki utjecaj unutar naše društvene zajednice. Danas koristimo društvene mreže kako bismo informirali ljude, skrenuli im pozornost na sve ono što radimo kako bismo ih inspirirali.“, izjavio je Danijel Koletić.

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp