Korona


Nakon Korone ništa više neće biti isto. Korona mijenja svjetski poredak, poslovanje, a samim time i komunikacijsku industriju.

Nažalost, ono najgore nas tek očekuje. Promatrajući situaciju u Italiji, jednostavno postajem tužan. Ljudi umiru, nedostaje stručnog kadra, nedostaje svjesnosti o situaciji u kojoj se svi mi nalazimo. Kod nas, barem za sada, zahvaljujući dobroj strategiji komuniciranja, imamo pravovremeno sve potrebne informacije, ali je pitanje poštujemo li ih i primjenjujemo.

S obzirom na trenutnu situaciju koju nitko nije mogao predvidjeti, niti ju mogao očekivati, možemo vrlo lako očekivati da će se “zamrznuti” kampanje, da će se zaustaviti promocije proizvoda, da se neće komunicirati gospodarske vijesti, osim onih poruka koje se tiču loših brojki poslovanja. 

Je li ova kriza namjerno stvorena da bi se smanjila Europa? Je li Kina ovom krizom vratila vlasništvo svojih dionica? Je li se stegnuo obruč oko Europe kako bi se ona oslabila? Treba li se smanjiti broj ljudi na Zemlji? Sve su to poruke povezane s teorijama zavjere. 

Svima nama, ne preostaje ništa drugo  nego da se pitamo – što mi kao pojedinci možemo učiniti u ovo vrijeme “Korone”? Možemo li zadržati svoje zdravlje pod kontrolom? Možemo li biti jedni drugima potpora ili smo svi mi samo broj u iščekivanju novih loših vijesti? Nakon prve faze “shopping” manije, susrećemo se i s onom drugom fazom – zatvaraju se granice, a samim time smanjit će se i opskrba. 

Hoće li gospodarstvo biti na koljenima? Gdje i kako pronaći novac za opstanak ili za obnovu? Na kojoj poziciji će se naći industrija oglašavanja? Kako će reagirati sustavi? Europa se nalazi u horizontalnoj i vertikalnoj fazi kriznog komuniciranja. Brojni stručnjaci za odnose s javnošću fokusirani su na interno komuniciranje. 

Što nas osim recesije još očekuje? Očigledno se nalazimo u ciklusu života u kojem ćemo morati obnoviti više životnih vrijednosti (onih pravih koje smo zanemarili) i kao ljudi se duboko u sebi zapitati – kako bismo to kao vrsta trebali živjeti, zato što nakon “Korone” doista više ništa neće biti isto kao što je bilo…

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp
Close Menu

Kako bismo vam osigurali najbolje iskustvo pregledanja, ova stranica koristi kolačiće (eng. "cookies").
Nastavljanjem pregledanja stranice prihvaćate korištenje kolačića za navedene svrhe.