Medijska mantra


Iako smo svjesni da svakodnevno i to ne samo u Hrvatskoj nego svuda u svijetu, ljudi nažalost obolijevaju od različitih bolesti o tome se iz nekog razloga ne govori u vijestima. Pitam se zašto ne govorimo o ljudima koji obolijevaju od različitih pulmoloških bolesti, zašto se ne prikazuju brojke o onima koji su svakodnevno na kemoterapiji i slično? 

Zasigurno se nalazimo u jednom krugu poticanja psihoze koja stvara depresiju. 

Medijska uloga u pandemiji COVIDa-19 je doista jedna od presudnih. Objavljuju li medijske kuće svakodnevno vijesti o COVIDU-19 zato što je to globalna mantra te se nikada ne zapitaju kako kroz medijske poruke možemo stvoriti više optimizma? 

Ne bih želio biti previše kritičan, ali se pitam gdje se sakrio optimizam? 

Susjedna Slovenija prva je država koja je ukinula epidemiju i time si je stvorila određeni pozitivni publicitet. Svi se tijekom turističke sezone pitamo postoje li poruke koje bi mogle privući više turista? Siguran sam da kada bi se ukinule negativne vijesti iz stožera i kada bi se umjesto njih objavljivali statistički podaci koji bi prikazivali zadovoljne turiste, čistoću mora, vegetaciju i slično da bi se optimizam barem na trenutak podignuo.

 Koja je uopće naša komunikacijska strategija i koji su naši ciljevi? Kako mediji mogu pomoći da se situacija stabilizira? Uvjeren sam da kada bi postojala sinergija u komunikaciji između svih aktera koji u ovom trenutku aktualnim porukama kreiraju sliku Hrvatske nacionalno i internacionalno, da bi svakodnevno mogli pronaći pozitivne priče mladih studenata, inovatora, liječnika, itd.  

Siguran sam da bi mogli promijeniti ovu mantru depresije u mantru optimizma. 

Dok razmišljam i pišem o ovome, pitam se kojoj ja ideologiji pripadam.

 Gledajući iz perspektive svog posla u kojem svakodnevno komuniciram s ljudima, osmišljavam strategije i taktike, komunikacijske poruke,  ne razumijem zašto se jednostavno ne pozovu na jedno mjesto relevantni stručnjaci koji se bave komunikacijama i imaju vise od 20 godina iskustva na području kriznog komuniciranja te zašto ne pripreme plan?

 Sve dok ne budemo angažirali stručnjake bit ćemo u poziciji bez identiteta. Možda smo jednostavno sljedbenici neke „skrivene sekte“ ili interesne skupine koja svjesno manipulira svakim potezom, a medijske kuće žele biti u trendu globalne mantre COVIDa19 ili su nedovoljno hrabre ili im nedostaje kreativnosti kako bi promijenili uređivačke strategije i posvetili prostor optimizmu.

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp
Close Menu

Kako bismo vam osigurali najbolje iskustvo pregledanja, ova stranica koristi kolačiće (eng. "cookies").
Nastavljanjem pregledanja stranice prihvaćate korištenje kolačića za navedene svrhe.