Moramo znati da se veliki direktori, uspješni supervizori i vlasnici velikih i malih tvrtki ne rađaju s takvim znanjima i iskustvima s kojima bi mogli rukovoditi svojim ljudima i tvrtkama.
Oni trebaju svakodnevno učiti i stalno nadograđivati svoja znanja. U velikim svjetskim multinacionalnim kompanijama, bez obzira s kojom ste diplomom nekog uglednog svjetskog sveučilišta došli, vi morate u tim kompanijama ponovno u „školu“. Sve te kompanije su već davno shvatile, a to sve više shvaćaju i mnoge naše tvrtke, da je ulaganje u obrazovanje njihovih djelatnika na svim nivoima sigurno jedan od najisplativijih i najefikasnijih načina unaprjeđivanja njihovog poslovanja.
Stoga nije nimalo čudno što mnoge kompanije investiraju velike iznose novaca u edukaciju i treninge svojih ljudi. No, po mišljenju mnogih međunarodno priznatih edukatora, s kojima se i ja potpuno slažem, nije uvijek potrebno svoje ljude slati na skupe seminare i kongrese koji, ruku na srce, često puta imaju više zabavno-rekreativni karakter, nego okus stjecanja novih znanja. Mnoge moje kolege te seminare i kongrese nazivaju drinking party.
Priznajem, iz iskustva to znam, vrlo su blizu istini. Ništa manje greške nisu ni vrlo učestali pozivi skupim i napuhanim stranim predavačima koji (čast izuzecima) ni po čemu nisu bolji od naših domaćih stručnjaka. Znanje je moć koja nam je potrebna za nadmašivanje naših svakodnevnih izazova.
Omogućimo svojim djelatnicima učenje i stjecanje novih znanja koja su im potrebna za bolje rukovođenje ljudima i efikasnijim upravljanjem radnim zadacima. No kad nas, nažalost, veliki broj ljudi misli kako su završetkom studija popili svu pamet svijeta i da im ne treba nikakvo daljnje obrazovanje. Greška – velika greška. Ne trebam posebno naglašavatoi i objašnjavati kako su ti ljudi u velikoj zabludi i kako takvim odnosom prema stjecanju novih znanja najviše štete nanose sebi samima i svojim kompanijama.
Svi oni koji su željni novih znanja, educiraju se u svakom slobodnom trenutku uz kavu, osvježavajuće piće u avionu, vlaku, autobusu, na ručku čekajući klijenta ili u trenucima prije početka nekog sastanka ili prezentacije. To je i osnovni smisao mog edukacijskog programa.
Za sam kraj želim vas podsjetiti da se u svakom čovjeku krije šampion. Omogućite i vi svom djelatniku da na pravi način bljesne na poslovnoj sceni, profesionalnom i privatnom životu.
Vašim ćete ljudima novim znanjima vratiti optimizam, vjeru u sebe i promijeniti im životne stavove i njihovo ponašanje te odnos prema njihovim radnim zadacima.
Što više znamo, više ćemo prodati, više ćemo imati i bit ćemo zadovoljniji.
Upamtite, u prodaji postoje samo 4 koraka:
- Prodati sebe sebi
- Prodati sebe drugima
- Prodati proizvod ili uslugu
- Ponovno prodati.
Učimo – bit ćemo sretniji, zadovoljniji i optimističniji. Smijte se i radujte životu (napunjeni samopouzdanjem). Ljudi koji se smiju, kažu psiholozi, simpatičniji su, ljudi ih više vole, zdraviji su, djeluju inteligentnije, iskrenije, opuštenije i duže žive