Kompanije i društvena odgovornost


Jedan od najbitnijih segmenata izgradnje korporativnog identiteta je društvena odgovornost poslovne organizacije. Društveno odgovorno poslovanje odnosi se na način na koji organizacije upravljaju svojim poslovnim procesima kako bi ostvarile pozitivan učinak na društvo, točnije odnosi se na preuzimanje odgovornosti organizacije za učinak njenih aktivnosti na društvo i okoliš , pri čemu te aktivnosti moraju biti u skladu s interesima društva, temeljiti se na etičkom ponašanju i biti u skladu sa zakonom.

Usko povezana tema u okviru korporativnog identiteta, značajna kao i društvena odgovornost, je i odnos kompanije prema zaposlenicima, na način da primarno radi na stvaranju organizacijske klime, ugodnog poslovnog ambijenta te poštivanja različitosti i osobitosti zaposlenika. Tendencija svih kompanija u naprednim državama je stvaranje takve poslovne klime da se njihovi postojeći zaposlenici osjećaju kao članovi jedne poslovne obitelji, a da za nove zaposlenike postanu poželjne za zapošljavanje.

Postavlja se objektivno pitanje koliko su kompanije odgovorne za zabrinjavajući broj ljudi koji svakodnevno napuštaju naše prostore, nezadovoljni tretmanom, odnosom svojih poslodavaca do njih, neadekvatnom plaćom, lošim radnim uvjetima.

Emocionalni menadžment je smjer razvoja suvremenih kompanija. Takav pristup stavlja zaposlenika i njegove osobitosti i potrebe u prvi plan, stvarajući jednu pozitivnu klimu koja je poželjna za rad, stvaranje i kreativnost te rezultirajući u konačnici visokom motivacijom zaposlenika i izgradnjom visokog stupnja njihove lojalnosti.

Vratimo se na prirodne postavke, stvarajmo obiteljsku atmosferu u kompanijama, postavimo ljude u primarni fokus. Profit je glavni cilj u poslovanju, ali sjetimo se da su ljudi ipak najvažniji od svega.

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp