Dragi prijatelju!
Čudno mi je. Obično kad bi nešto pisali vezano za nas dvojicu, uslijedilo bi tvoje: ”Ti samo počni, a ja ću finiširati.” Danas počinjem i finiširam – sam. Prvi put sam otkad nas je život spojio i isprepleo u početnoj točci mog poslovnog puta u Rijeci i razdvojio ovdje na tvom ispraćaju u završnoj točci tvoga života u Zagrebu.
Volio si kratku formu i zato ću biti kratak.
Primio sam mnogo poruka vezanih za tvoj odlazak. Na velikom broju njih stajalo je : ”Otišao je veliki gospodin.” Za gospodina se ne uči, gospodin se ne postaje. Gospodin jesi ili nisi. U svakom vremenu. Gospodin spaja, a ne razdvaja. Gospodin razgovara sa svima, bez obzira što o svakom misli. Gospodin ostaje isti, uspinje li se ili silazi. Kad se slegnu sve nevere i svi nemiri koji nas znaju pogoditi i obuzeti, slažem se: ”Bio si i ostao gospodin.” ”Un vero signore”, kažu Talijani.
Bio si hedonist i esteta. Uživao si u lijepom. U lijepom u najširem smislu te riječi. U slikarstvu, fotografijama, knjigama, arhitekturi, filmu, glazbi, sportu – posebice nogometu i košarci, društvu oko sebe. U finim vinima i jelima. Da je tvoj poslovni put krenuo drugim smjerom, vjerojatno bi postao uvaženi chef. Chef de la cuisine. Premda si volio čari mediteranske Prižbe, povijesnog Trogira, primorske Crikvenice i Jadranova, secijske Opatije, toskanskog ozračja Istre ili elegične Slavonije, posebno si uživao u Zagrebu. ”Znaš, Zagreb kao grad treba znati konzumirati”, znao si mi često reći.
I na kraju. Po meni osobno – ono najvažnije. Bio si i ostao sanjar. Veliki sanjar. Zaigran i nemiran kao dječarac do posljednjeg daha. S posebnom mekoćom koja je titrala u dubini tvojih očiju. Sanjari daju i ne pitaju za uzvrat. Sanjari nikad ne vide prepreke već samo svoj san. Zato su i sanjari. Sanjari ne odlaze, oni nas i dalje prate u svemu što nas okružuje. Kada se sanjar, sanjanje i snovi spoje u jedno – to je carstvo nebesko. I zato u ime svih nas koji smo ovdje s tobom danas i u ime onih koji nisu mogli doći, sanjaj i dalje svoje snove, sada u carstvu nebeskom – veliki marketinški dječače.
Adio amice!