Biskup Athanasius Schneider – Covid diktaturi mora jednom doći kraj


Athanasius Schneider najistaknutiji je biskup koji se glasno protivi „zdravstvenoj diktaturi“ koja se postavlja u toliko zemalja pod izgovorom borbe protiv Covid-a19. Jedan je od rijetkih ljudi iz redova Crkve koji nas otvoreno upozorava na puzajuću diktaturu koja se polako, ali sigurno uvodi u naše živote. Često ističe kako se moramo moći oduprijeti toj diktaturi država koje žele pod svaku cijenu postati vlasnicama naših tijela, jer činjenica je da mjere koje nam se nameću, čine države „vlasnicama“ naših tijela. Želimo li to?

U njegovu intervjuu za LSN (Life Site News) možemo pročitati njegova upozorenja na opasnosti koje nam prijete od novog svjetskog poretka. U Covid potvrdama može se vrlo lako razabrati sličnost sa žigom Zvijeri iz Otkrivenja. Jer, jednom kada nas država obilježi, ona postaje vlasnicom našega tijela. „Ako vlada ima apsolutnu moć da vas prisili i kaže kakvo bi vaše tijelo trebalo biti, onda ste izgubili zadnju privatnost jer vaše tijelo pripada vama“, rekao je između ostalog Schneider.

Biskup Schneider vrlo je jasno dao do znanja da imamo dvostruku obvezu oduprijeti se ovom razvoju događaja: Prvo je prigovor savjesti protiv uporabe cjepiva okaljanih pobačajem, a on mora ići zajedno s praktičnim otporom, na primjer stvaranjem mreža koje će ljudima omogućiti kupnju i prodaju, a također i putovanja, bez potrebe za dobivanjem sanitarne propusnice. 

„Već sada moramo tražiti sve praktične mogućnosti kako bismo izbjegli tu novu prisilnu diktaturu nad našim tijelom i našom slobodomAko to ne učinimo, doći će do potpunog totalitarizma i ovo će biti kraj svakog ljudskog društva.“, rekao je Schneider, upozorivši da ćemo u protivnom pristati na suvremeno ropstvo, jer će necijepljeni ljudi izgubiti sva građanska prava i slobode i biti pretvoreni u robove.

Ovo je jedan veliki izazov za sve nas, izazov koji će nas prisiliti da potražimo alternativu, a ona uvijek postoji. Biskup Schneider ne vjeruje da će transhumanizmu biti dozvoljeno napredovanje do te mjere da će moći stvoriti novu vrstu čovjeka: „Bog to neće dozvoliti.“ 

Donosimo vam neke od najzanimljivijih dijelova njegovih promišljanja koja je iznio u intervjuu za LSN:

Dvije klase ljudi – cijepljeni kao privilegirani i necijepljeni kao robovi

Uvođenje Covid potvrda po biskupu Schneideru protivno je ljudskim pravima i ljudskom dostojanstvu. U društvu će se, kako je rekao, uspostaviti dvije klase ljudi, od kojih će, podrazumijeva se – prva, privilegirana klasa biti cijepljeni ljudi, dok će oni koji nisu cijepljeni zapravo postati druga, niža klasa ljudi koja nema gotovo nikakva prava u odnosu na prvu klasu cijepljenih ljudi. To znači da će necijepljeni postati neka vrsta robova jer neće više imati nikakva prava niti slobode. Biskup Schneider smatra da je uspostavljanje dvoklasnog društva vrlo opasno. Vraćamo se u društva totalitarizma. U povijesti smo već poznavali totalitarne sustave u kojima je jedna vrsta ljudi iz raznih razloga bila obilježena vanjskim znakom te nije imala ista građanska prava kao ostali ljudi. Dakle, ovo je stvarno opasna pojava.

Nema sigurnih dokaza da je cjepivo stvarno učinkovito

„Sada se tome pristupa pod izlikom sanitarnih mjera i zdravstvene zaštite. No, ovo je samo izgovor jer nema sigurnih dokaza da je cijepljenje stvarno učinkovito u sprječavanju zaraze Covid-om. Postoje čak i dokazani slučajevi – to nije neka teorija zavjere – ljudi čija su imena poznata, koji su dobili virus nakon primitka cjepiva. Čak i nakon što su primili cjepivo protiv Covid-a bili su pozitivni na testu, a u nekim slučajevima zdravstveno stanje ljudi čak se i pogoršalo. Budući da već imamo te slučajeve, to bi trebao biti znak da ovo cijepljenje ne može biti apsolutni zahtjev; stoga moramo protestirati protiv ovih evidentnih povreda temeljnih ljudskih prava. Kada se naše društvo pretvara u mjesto gdje se dokazi jednostavno negiraju, to je znak da smo u diktaturi jer samo diktatorski politički sustav negira evidentne činjenice kako bi promovirao svoj program. Jasno je da postoji program cijepljenja svih ljudi kako bi se postigao konkretan politički, društveni ili ideološki cilj.“

Svaka veza s fetalnom industrijom je suradnja sa zlom

Schneider je katolike pozvao na odbijanje cjepiva i zbog uporabe fetalnih stanica dobivenih pobačajem za razvoj, proizvodnju i testiranje cjepiva protiv Covid-a. Uvijek postoji opcija priziva savjesti. Ako to vjernici nemaju, onda je vjernicima oduzeto pravo na njihovu vjeru. Kao što svi znamo, mnogi stručnjaci za moralnu teologiju objasnili su da bi za pojedinca koji bi koristio ova cjepiva to bila obična suradnja sa zlom na daljinu.

Schneider pojašnjava stavove katolika kada govorimo o cjepivima i njihovoj izravnoj povezanosti s fetalnom industrijom: „S obzirom da su ova cjepiva dio takozvane fetalne industrije, moramo se oduprijeti i protestirati protiv te užasne pojave u našem društvu. Jer za katolika je fetalna industrija nemoralna i vrlo ozbiljna jer mi de facto surađujemo s njom, a posebno činimo veliki grijeh propusta, jer nismo jasno i snažno protestirali.“

Tko je egoist – necijepljen ili cijepljen čovjek?

Cijepljeni ljudi nisu ni svjesni da i oni ulaze u sustav obilježenih robova novog svjetskog poretka, robova višeg reda, obilježenih, registriranih, procijepljenih tko zna kojom dozom cjepiva po redu. To su ljudi koji pod svaku cijenu žele imati sanitarne propusnice i za njih su spremni na sve, jer one  im jamče zadržavanje radnih mjesta i prividnu slobodu. No, nema tu slobode kada te netko obilježi nekim kodom i ima te pod stalnim nadzorom. Kakva je to sloboda koju stalno iznova moraš kupovati daljnjim procjepljivanjem i obilježavanjem? Paradoksalno je da se egoistima proglašavaju oni ljudi koji se ne žele cijepiti te ih se proglašava neodgovornima, dok cijepljeni dobivaju prestižnu etiketu odgovornosti. Odgovornosti prema kome? Nije li svatko krojač svoje sudbine? Svatko tko se cijepio, cijepio se jer je on tako odlučio. Uvijek postoji opcija priziva savjesti ili odbijanja poslušnosti. Činjenica da je netko bio ucijenjen, ne opravdava ga u smislu primitka cjepiva, jer to je još uvijek bila njegova odluka.

Tko je na kraju sebičan? Netko tko odbija pristati na takav robovlasnički sustav ili netko tko pristaje na sve samo da bi on živio dobro, kvalitetno i slobodno? Tko je na kraju egoist? Egoist je čovjek koji misli samo na sebe i ne mari za druge. A cijepljeni ljudi preko noći su okrenuli leđa svima onima koji ne misle kao oni, još ih k tome prokazujući. Ljudima je doista potrebno vrlo malo kako bi skliznuli u fašizam.

QR kod kao žig Zvijeri

Schneider oštro kritizira QR kodove, jer putem njih potpadamo pod potpunu kontrolu država. „Nemamo više slobodu, pa čak ni u pogledu privatnosti našega tijela. Naime, svi podaci o našem tijelu nalaze se u tom kodu, tako da svakako moramo ustati protiv tog koda koji će nam oduzeti pravo na privatnost tijela“, savjetuje nam biskup.

Na pitanje – je li QR kod pokušaj nametanja žiga Zvijeri ili neka vrsta njegove prefiguracije, utoliko što necijepljeni riskiraju da postanu žrtvama svojevrsnog zatočeništva, što će mnoge ljude onemogućiti da zarađuju za život ili da nastave studij, Schneider ističe kako je to svojevrsna prefiguracija žiga Zvijeri. U Otkrivenju jasno piše da nećemo moći ništa ni kupovati, ni prodavati ako nećemo imati žig Zvijeri na svome tijelu. Vrlo je blizu dan kada ljudi koji svoja tijela nisu obilježili cjepivom koje je svojevrsna oznaka ili žig, neće moći ući u određene trgovine ili supermarkete, dakle, neće moći tamo ni kupovati, ni prodavati, a to se doslovno već provodi, izjavio je.

„QR kod koji se koristi za dokazivanje statusa o cijepljenju već bi se sam po sebi mogao smatrati oblikom žiga Zvijeri. Ovaj kod će sadržavati sve naše privatne podatke o našem zdravlju koji su već pod kontrolom države. Ova šifra je povezana s cjepivom. A s obzirom na to da cjepivo u sebi sadrži barem neke “otiske” pobačaja, to je već samo po sebi sotonistički čin. Korištenje tijela mrtvih beba i njihovih tkiva također je sotonsko jer je samo po sebi pobuna protiv Boga kao davatelja života. U ovom slučaju cjepiva okaljana abortusom imaju neke sotonske otiske Zvijeri. Dakle, cjepivo je, s pripadajućim kodnim brojem, prefiguracija znaka Zvijeri. Ne kažem da je ono izravni znak Zvijeri, da budemo jasni, ali to bi već moglo biti djelomično prefiguracija ovog znaka, odnosno neizravan znak Zvijeri i stoga ga moramo izbjegavati. Ovaj kodeks je na neki način nemoralan jer, ponavljam, vlada potpuno preuzima vaše tijelo.“

Uvijek postoji alternativa

Upitan o tome koje opcije imaju ljudi kojima će se braniti pristup trgovinama i sredstvima javnog prijevoza, Schneider nas i opet upućuje na traženje alternative: „Mislim da moramo biti spremni da budemo isključeni. Možda se mogu uspostaviti alternativni sustavi: na primjer, oni ljudi koji su protiv cijepljenja mogu možda organizirati novi lanac razmjene, privatnu razmjenu proizvoda, s malim trgovinama koje nisu podvrgnute propusnicama ili na otvorenom. Mogu se uspostaviti privatni lanci razmjene proizvoda. Mislim da je to moguće organizirati. Moramo pronaći alternative na svim poljima kako bismo nastavili živjeti. Kada smo isključeni iz javnog prijevoza, poput vlakova, autobusa i tako dalje, možemo stvoriti sustav za putovanje privatnim automobilima. Već sada moramo tražiti sve praktične mogućnosti da izbjegnemo ovu novu prisilnu diktaturu nad našim tijelom i našom slobodom. Ako to ne učinimo, doći će do totalitarizma koji će biti potpun i to će biti kraj svakog ljudskog društva.“

Kada su zakoni nemoralni, imamo ih pravo zaobilaziti

Obvezno iliti prisilno cijepljenje Schneider smatra krajnje nemoralnim činom i zlouporabom ovlasti od strane vlade koja na taj način postaje vlasnikom našega tijela i naše privatnosti, a to se protivi svim temeljnim pravima čovjeka. Još kada se prisjetimo da je cjepivo povezano s pobačajem i fetalnom industrijom, na što je biskup posebno osjetljiv, tada on opravdava i zaobilaženje diskriminatornih zakona koji se donose i koji pretvaraju ljude u robove kako bismo izbjegli surovost kojoj smo izloženi.

Kada smo već kod toga, upitan što misli o pribavljanju lažnih potvrda, biskup načelno nema ništa niti protiv prezentiranja lažnih dokumenata ili bilo čega drugog što bi ljudima moglo pomoći da izbjegnu diktaturu kojoj smo svi izloženi. Jer kada je sustav nemoralan, tada takav sustav imamo pravo varati. Jedino što Schneider ne bi ni u snu poticao ljude na takvo što zbog vrtoglavih novčanih kazni kojima im vlasti prijete.

„Usporedio bih ovu situaciju s nemoralnim zakonima kada su neke totalitarne vlade izdavale nemoralne naredbe protiv Židova. Znamo da su papa Pio XII i biskupi, kada su Židove proganjali nacisti, dopustili korištenje lažnih dokumenata kako bi zaštitili Židove. To je bilo dozvoljeno jer su zakoni protiv Židova bili suštinski nemoralni.

Moramo pribjeći nekoj vrsti samoobrane: branite svoje tijelo i svoju privatnost od agresora koji vas tlači i pritišće. Na isti način možete braniti i svoje dijete ili svoju obitelj od agresora koji bi ubio vašu djecu ili ih odveo u ropstvo. Na primjer, kada ste majka i imate djecu u svojoj kući i dolaze zli ljudi koji žele ukrasti vašu djecu kako bi ih odveli u ropstvo – ako vas pitaju jesu li vam djeca tu, sigurno ćete kao majka reći: „ne ”, jer ih morate zaštititi. Reći im: “Da, tu su, otvorit ću vrata i pokazati vam gdje su” bilo bi suludo da jedna majka to kaže. Umjesto toga, vi ćete im reći: “Ne, oni nisu ovdje.” Reći ćete neistinu, ali zato što je suštinski zlo poslati svoju djecu u ropstvo. Kad nema drugih načina, to je posljednje sredstvo samozaštite od agresije države.“

Odgovornost političara

Svi mi znamo da su političari ti koji uvode diktaturu u naše živote, oduzimajući nam naša građanska prava i slobode. Što, dakle, Schneider smatra o odgovornosti suvremenih političara koji uvode diktaturu u naše živote? 

„Zastupnici imaju punu odgovornost za svoja djela, jer predstavljaju narod i biraju se za opće dobro građana. Kada su suzdržani ili glasaju za ove diktatorske, totalitarne zakone da vas potpuno kontroliraju, da se odreknu vas ili vlastitog tijela ovim obveznim cijepljenjem, čine zlo jer surađuju u tome da vas učine robovima države u kojoj vaša tijela postaju vlasništvo države. Nemoralno je surađivati ​​u donošenju takvih zakona, a i suzdržati se. Što se tiče policajca koji to provodi, on ima manju odgovornost jer samo ispunjava naloge države. Možda nije ni osobno uvjeren, ali bit će prisiljen, pa to nije toliko njegova vlastita odgovornost, koliko to što izvršava nepravedan zakon. U nekim slučajevima mislim da policajci, kao odgovorni građani, mogu pronaći način da vas zaštite, možda na način da ne budu stroga prema vama, na primjer, u provjerama i tako dalje dok se formalno poštuje zakon. U svim diktaturama, pa i u nacističkim logorima, uvijek postoje policajci koji pronalaze način da zaštite narod.“

Schneiderov duhovni savjet katolicima

Mnogi katolici osjećaju se zabrinuto u ovom povijesnom trenutku. Upitan od strane LSN-a koji je njegov duhovni savjet svim zabrinutim katolicima, Schneider je rekao:

„Prije svega, dao bih im riječ Gospodina našega Isusa Krista u Evanđelju. On kaže: Ne bojte se onih koji ubijaju vaše tijelo, nego se bojte onih koji će vam uzeti dušu ili oštetiti vašu dušu. Ne smijemo se bojati vlasti; moramo dati primat svojoj duši, svom duhovnom životu, životu molitve sa sakramentima te stoga svaki dan trebamo biti duboko ukorijenjeni u svojoj molitvi. Moramo biti ukorijenjeni u svojoj vjeri, u našem uvjerenju da je naš život u konačnici u rukama Boga, a ne u rukama vlasti, čak i u diktaturi, čak i u totalitarnom sustavu. Naš je život u konačnici u rukama Boga koji je naš nebeski Otac. On je naš Otac čak i kada smo, u određenim vremenskim razdobljima, u nevolji i proganjani i ponižavani kao s ovim prisilnim cijepljenjem. To je relativno kratko vrijeme, pa moramo gledati šire i dalje jer Bog to dopušta u konačnici samo za dobrobit naše duše. Sveti Pavao kaže da će sve pridonijeti većoj dobrobiti onih koji ljube Boga, sve će pridonijeti dobrobiti većeg dobra za one koji ljube Boga. Ako smo ukorijenjeni u svojoj vjeri, u povjerenju u Providnost našeg nebeskog Oca, znajući da je naš život u njegovim rukama, to bi nam trebalo dati povjerenje. Kada uzmemo u obzir ovu dosadašnju sanitarnu Covid diktaturu, za sada je ovaj totalitarizam relativno kratak, nije vječnost. Povijest je uvijek pokazivala da diktature nisu trajale tako dugo, a Bog će tim novim “sanitarnim diktatorima” pokazati da je njihova moć ograničena. Moramo vjerovati da će se Božja volja umiješati u povijest. Također se moramo duboko usredotočiti na činjenicu da je to možda Božji poziv da zađemo dublje u svoj molitveni život. Svoj sakramentalni život moramo produbiti redovitijim ispovijedima, redovitijim pričešćivanjem i molitvama. Možda bismo trebali biti ujedinjeniji sa svima onima koji se protive ovoj diktaturi, kako bismo napravili lanac. Možda su ova teška vremena prilika za ispovijedanje Boga, za iskazivanje vjernosti Bogu. Bog je toliko dobar da uvijek daje potrebne milosti, a u teškim trenucima nas nagrađuje i daje nam svoje utjehe. Ovo je moj savjet katolicima.“

Hoće li se ostvariti transhumanistički plan?

LSN: Čini nam se da postoji volja za preuzimanjem ljudskog tijela, transhumanistički plan koji se postavlja, pa čak i provodi. Je li moguće zamisliti da bi Bog dopustio čovječanstvu da padne – za većinu ljudi nevoljko – u nešto što je toliko suprotno Njegovoj volji za čovječanstvo?

„Mislim da ne, zato što Bog zadržava za sebe svoje božanske moći stvaranja, pa neće dozvoliti stvaranje novog ljudskog bića kakvo žele stvoriti transhumanisti. Neće uspjeti u tome. Bog im to neće dozvoliti. On je Gospodin; moramo vjerovati u ovo. Oni će možda proizvesti neke stvari, ali to neće biti čovjek, nikada, jer Bog stvara dušu koja je bitni dio ljudskog bića. Ponavljam: ne vjerujem da će Bog to dozvoliti. Njegove su moći Stvoritelja i one su pridržane Njemu. Ako nastave s ovim užasnim stvarima koje hule na Boga, doći će kraj vremena. A za nas je Isus rekao: Kada dođe ovo vrijeme, digni glavu svoju jer je tvoje spasenje blizu, digni glavu u pouzdanju, tvoje je spasenje blizu. Još jednom, ovu situaciju moramo shvatiti kao priliku da produbimo svoju vjeru i svoju molitvu, i da se još više ukorijenimo u viziji vječnog života, da budemo više natprirodno usmjereni na svoj vječni život jer živimo ovdje u dolini suza, kako pjevamo u Salve Regina: hac lacrimarum valle. Ovo je naša situacija, ali postoji i duboka radost što imamo Majku. Nikada nas ne napušta i uvijek je blizu.“ Na kraju Schneider potiče sve vjernike da se stave pod zaštitu Djevice Marije koja u naše ime ima moć zagovora kod Boga.

Čitajući njegove riječi i slušajući ga, mogli bismo zaključiti sljedeće: vremena su teška. Moramo biti snažni i hrabri te spremni na sve, pa tako i na to da budemo isključeni iz društva koje se pretvorilo u diktaturu i totalitarni sustav u kojem jedan dio ljudi gubi svoja građanska prava i slobode. No, alternativa i izlaz uvijek postoje, baš uvijek, samo trebamo biti dovoljno mudri da ih otkrijemo i dovoljno spremni za povezanost s našim istomišljenicima, ratnicima svjetlosti. I u najvećem mraku, tračak svjetlosti uvijek postoji.

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp