Šokantno! Ministarstvo zdravstva New Jerseya iskoristilo blagdane da se kontroverznom kampanjom obrati djeci nagovarajući ih na cijepljenje

Šokantno! Ministarstvo zdravstva New Jerseya iskoristilo blagdane da se kontroverznom kampanjom obrati djeci nagovarajući ih na cijepljenje

Šokirani još jednom smrću u nizu iznenadnih smrti ljudi koji su primili cjepivo protiv COVID-a, ovoga puta 13-godišnjeg dječaka Jacka Thomasa O’Draina iz New Jerseya koji je iznenada preminuo, o čemu smo izvijestili, s tugom i ogorčenjem podsjećamo na šokantnu propagandnu kampanju Ministarstva zdravstva New Yerseya, točnije – promidžbeni video spot koji prikazuje dijete koje piše Djedu Božićnjaku tražeći od njega cjepivo protiv COVID-a-19 umjesto igračaka.

Kako je izvijestio The COVID World, ovaj spot bio je lansiran nakon što je dr. Robert Malone, vrlo cijenjeni izumitelj tehnologije mRNA cjepiva, objavio svoju snažnu i nedvosmislenu poruku u kojoj otvoreno upozorava roditelje na cijepljenje djece.

Snimak pod službenim nazivom „Najbolji dar – dijete“ je u vrijeme pojave na YouTube-u imao više od 1,8 milijuna pregleda. Međutim, ovaj kratki video (traje svega 15 sekundi) ima samo „dva“ lajka jer je YouTube sada zabranio gledateljima da vide broj nesviđanja. Uz takav zapanjujući omjer pregleda i lajkova, nije teško primijetiti da ovaj oglas nije bio baš dobro primljen u javnosti. Naprotiv, javnost je bila zgrožena zbog čega su komentari za ovaj video također isključeni. Toliko o slobodi govora.

Dječak u kratkom videu sjedi i piše Djedu Božićnjaku, govoreći mu u sebi dok piše. Čujemo njegov glas kako govori Djedu Mrazu: “Dragi Djede Mraze, ne želim igre, ne želim igračke. Samo mi donesi COVID cjepivo.“ Nakon toga čuje se ženski glas koji govori: “Ovih blagdana nema boljeg poklona od mira. Cijepite se danas. Posjetite COVID-19 dot NJ dot gov.”

Ova šokantna reklama koja je na vrlo lukav i perfidan način iskoristila blagdane da se obrati djeci i navede ih na cijepljenje, najnovija je u nizu onih koje ciljaju na djecu, uključujući Pfizerovu reklamu koja prikazuje cijepljenu djecu kao “superjunake” i onu s Elmoom iz Ulice Sesame koji govori o cjepivu putem Zoom poziva.

Na sve ovo možemo samo ostati bez komentara. Cjepivo je očito iznad svega. Nepobitna je činjenica da ima ljudi koji pate od nuspojava nakon primitka cjepiva protiv Covid-a-19, kao što neki ljudi nažalost i umiru nakon primitka tih cjepiva. A nitko se ne pita – zašto je vlastima toliko stalo da se građani u što većem broju cijepe?

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp