Dok se pripremamo za ulazak u treću godinu pandemije, parodijska reklama Jimmyja Kimmela ismijava stavove antivaksera. Ova lažna reklama prodaje novu lutku – Anti-Vax Barbie.
„Ona je jaka. Ona je neovisna. Ona ne vjeruje znanosti“, kaže ženski glas, dok se po ekranu nižu slike lutaka koje nose košulje s antivakserskim porukama kao što su „Johnson & Johnson ili Satan & Satan“.
Ovo ismijavanje retorikom antivaksera nekima je doista smiješno, drugima uznemirujuće, dok je djeci zasigurno zbunjujuće promatrati svoju omiljenu lutku u nekim situacijama koje su za njih potpuno neshvatljive.
“Žao mi je, ne možete ući ovdje bez maske”, obraća se lutki zaposlenica u trgovini.
I da, prikazuje se i verzija ove našminkane lutke koja u konjušnici kako bi dobila Ivermektin.
“Jedini mandat do kojeg ova Barbie drži je da brine što je s njezinim ponosnim dečkom, Kenom”.
Umjesto kultne Barbie Dreamhouse (kuće iz snova), ova verzija lutke dobiva Dream Ventilator (respirator iz snova).
Kimmel je izjavio: „Čini se malo vjerojatnim da ćemo se ikada morati suočiti sa službenom Barbie Anti-Vax lutkom, ali možda ekstremisti krajnje desnice mogu pokrenuti vlastitu liniju igračaka kako bi se to i dogodilo.“
Jimmy Kimmel ismijao je antivaksere putem Barbie lutke koja „ne vjeruje znanosti“, želeći ih prikazati neukima. Anti-Vax Barbie ne vjeruje znanosti, već informacije pronalazi surfajući na svom računalu, čime je voditelj želio naglasiti da se protivnici cjepiva oslanjaju na neutemeljena uvjerenja. Povod za ovu parodiju u njegovoj emisiji „Jimmy Kimmel Live“, bio je Christopher Key koji vodi „Vaccine Police“, antivakserski webiste i koji je ustvrdio kako je pijenje vlastitog urina najbolji način borbe protiv COVID-a i znatno bolji nego primanje uboda s cjepivom.