Studija na Yale-u potvrdila, da je Pfizer cjepivo uzrokovalo smrt dvojice tinejdžera od miokarditisa


Prema studiji koju su objavili istraživači kliničke patologije, druga doza pfizerova eksperimentalnog cjepiva protiv Covid-19 izazvala je smrt dvojice tinejdžera.

Rad, čiji su koautori forenzički patolozi sa Yale Univerziteta u Michiganu, istakao je u utorak na društvenim mrežama renomirani kardiolog dr. Peter McCullough



„Roditelji i djeca bi trebali znati da će se dogoditi još smrtnih slučajeva“, upozorio je McCullough.

Autopsije dva tinejdžera, čija imena, godine i lokacije nisu otkriveni, proučavane su u članku objavljenom u utorak u medicinskom časopisu Archives of Pathology & Laboratory Medicine.

Dvojica tinejdžera „pronađeni su mrtvi u krevetu u razmaku od 3 do 4 dana nakon što su primili drugu dozu Pfizer-BioNTech cjepiva protiv COVID-19“, navodi list, dodajući: „Oba dječaka su na mjestu proglašena mrtvima kod kuće bez ikakvog pokušaja reanimacije“.

Istraživači su otkrili da dijagnoze smrtonosnog miokarditisa kod obojice dječaka nisu bile „tipične“ i više su sličile na toksičnu kardiomiopatiju.

„Mikroskopski pregled otkrio je karakteristike koje liče na simptome uzrokovane kateholaminom, a ne tipičnu patologiju miokarditisa“, napisali su znanstvenici, dodajući da bi njihov rad mogao koristiti drugim patolozima u budućnosti.

“Simptomi miokarda uočeni u ovim post-cijepljenim srcima razlikuju se od tipičnog miokarditisa i imaju izgled koji najviše liči na stresnu (toksičnu) kardiomiopatiju uzrokovanu kateholaminom. Razumjevanije da se ovi slučajevi razlikuju od tipičnog miokarditisa i da citoktonska oluja ima poznatu povratnu petlju sa kateholaminima može pomoći u vođenju skrininga i terapije.”

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp