Vlada Sjedinjenih Država medijima platila milijardu dolara za širenje pandemijske propagande


Bidenova administracija je platila skoro sve korporativne medije, uključujući takozvane „konzervativne” medije, s novcem poreznih obveznika da se angažiraju u masovnoj kampanji za guranje samo pozitivnog izvještavanja o cjepivima protiv Covid-19, dok je s druge strane cenzurirala bilo koju negativnu informaciju, ne otkrivajući je svojoj publici, što je naravno ozbiljno kršenje novinarske etike.

Kongres SAD-a 2021. godine dodijelio je milijardu dolara ministru zdravstva da ih utroši na aktivnosti na „jačanju povjerenja ljudi u cjepiva. Tada je savezna vlada platila stotine novinskih organizacija da reklamiraju cjepiva u sklopu opsežne medijske kampanje američkog Ministarstva zdravstva i ljudskih službi (HHS).

Kampanja za javno obrazovanje o COVID-19“, „nacionalna inicijativa za povećanje povjerenja javnosti u cjepiva protiv COVID-19“ i njihovo prihvaćanje, kreirana je sa ciljem da „povjerljivi glasnici i influenceri“ razgovaraju sa novinskim organizacijama da „pruže činjenične, pravovremene informacije i korake koje ljudi mogu poduzeti da zaštite sebe, svoje obitelji i zajednice.

Ova informacija je otkrivena kao odgovor na zahtjev Zakona o slobodi informacija (FOIA) koji je podnijela Blaze Media. Ovaj zahtjev je otkrio da je HHS kupio oglašavanje na televiziji, radiju, u tisku i na društvenim medijima kako bi izgradio „vjeru u cjepivo“.

Medijske mreže uključujući ABC, CBS, NBC, Fox News, CNN, Newsmax, MSNBC, New York Post, Los Angeles Times,Washington Post, BuzzFeed News i stotine lokalnih novina i TV stanica bile su kolektivno odgovorne za objavljivanje bezbroj članaka i video segmenata koji promoviraju cjepivo protiv Covid-19 kao efikasno i sigurno medicinsko sredstvo.

Emerald Robinson, neovisna novinarka koja je ranije bila glavni dopisnik Bijele kuće za Newsmax (2020-2022) i One America News (2017-2020), rekla je da ju je kontaktirao zviždač u Newsmax-u koji je potvrdio da su se rukovodeći ljudi Newsmax-a složili da preuzmu novac od Bidenovog HHS-a za samo pozitivno izvještavanje o novim snimcima COVID-a.

Robinsona su također kontaktirali najviši dužnosnici Newsmax-a 2021. i rekli joj da prestane sa negativnim izvještavanjem o cjepivima protiv Covida. Newsmax joj je rekao „da je problematično“ i višestruko ju je na to upozoravalo više vodećih dužnosnika. Također su je kontaktirali stručnjaci za odnose s javnošću koji su tamo radili i rekli im da medicinski stručnjaci i liječnici koji bi mogli reći negativne stvari o cjepivima neće biti rezervirani kao gosti.

Neki primeri medijske propagande uključuju izvršnog direktora Newsmax-a Chris-a Rudya koji je napisao članak o „aplaudiranju Bidenu za njegove napore u vezi sa cijepljenjem“. Rudy je napisao: „U Newsmax-u smo snažno zagovarali da se javnost cijepi. Mnogi medicinski stručnjaci koji su se pojavili na našoj mreži bili su skoro jednoglasni u podršci cjepivu. I osobno sam primio Pfizer cjepivo i nemam nikakve sumnje da bi nebrojeni životi bi bili spašeni da je cjepivo ranije bila dostupno.”

HHS je postavio oglase i reklame na YouTube-u sa poznatim osobama.

CNN je podijelio „oglase o cjepivu osnovane na strahu“ sa HHS-a sa pričama „preživjelih“ pacijenata sa korona virusom koji su bili hospitalizirani u jedinicama intenzivne njege, a o ovim oglasima se raspravljalo u emisijama ABC.

Facebook je također najavio plan društvenih medija kako bi „pomogao da se ljudi cijepe“.

BuzzFeed News je savjetovao sve koji imaju 65 ili više godina, ljude sa zdravstvenim problemima, itd., da se cijepe.

Druge publikacije, kao što je Los Anđeles Times, dale su savjete stručnjaka o tome kako čitaoci mogu da uvjere ljude koji oklijevaju od cjepiva u svom životu da promjene mišljenje. Washington post je predstavio „poruke za cjepivo koje ljudi žele čuti“. Newsmax je također prenio kako su se cjepiva protiv COVID-a „pokazalo sigurno i efikasno“.

Međutim, dokazi i dalje otkrivaju da cjepiva protiv COVID-a definitivno nisu sigurna i efikasna.

Prošlog siječnja, savezni sud Texasa naredio je Agenciji za hranu i lijekove (FDA) da ubrza objavljivanje podataka na koje se oslanjala da bi licencirala Pfizer/BioNTech COVID-19 cjepio sa dvije doze, koja se prodaje kao Comirnaty.

Američki okružni sudac Marck Pitman naredio je FDA da proizvede više od 12.000 stranica 31. siječnja ili prije 31. siječnja i da „proizvodi preostale dokumente po stopi od 55.000 stranica svakih 30 dana, a prva proizvodnja treba biti 1. ožujka 2022. , dok se proizvodnja ne završi.”

U prvom skupu dokumenata od 55.000 stranica koji je objavljen prošlog tjedna, FDA-ov Centar za procjenu i istraživanje bioloških preparata omogućio je javnosti da prvi put pristupi podacima koje je Pfizer dostavio FDA-i iz svojih kliničkih ispitivanja u prilog „cjepiva protiv COVID-19“. ” licence. U jednom dodatku sakriven je izvještaj od 38 stranica sa kliničkim podacima za Pfizerovo „cjepivo“ koji navodi 1.291 neželjeni nuspojavu cjepiva po abecednom redu.

Lista uključuje akutnu povredu bubrega, akutni mijelitis, pozitivna anti-sperma antitijela, emboliju moždanog stupa, trombozu moždanog stupa, zastoj srca, srčanu insuficijenciju, srčanu ventrikularnu trombozu, kardiogeni šok, vaskulitis centralnog živčanog sustava, smrt novorođenčeta, duboku vensku trombozu, encefalitis moždanog stupa, hemoragični encefalitis, epilepsija frontalnog režnja, pjena na ustima, epileptička psihoza, paraliza lica, fetalni distres sindrom, gastrointestinalna amiloidoza, generalizirani toničko-klonični napad, Hashimoto’s, encefalitička regeneracija, vasmukularna imunopatija -posredovani hepatitis, intersticijalna bolest pluća, embolija jugularne vene, juvenilna mioklonična epilepsija, povreda jetre, mala porođajna težina, multisustavni inflamatorni sindrom kod djece, miokarditis, neonatalni napad, pankreatitis, pneumonija, mrtvorođenost, tahikardija, epilepsija temporalnog režnja, autoimunost testisa, trombotični cerebralni infarkt, dijabetes melitus tipa 1, venska tromboza novorođenčadi i tromboza vertebralne arterije među 1.246 drugih zdravstvenih stanja nakon vakcinacije

Centri za kontrolu i prevenciju bolesti (CDC) također su nedavno priznali da su zatajili kritične podatke o COVID-19 od javnosti jer je agencija mislila da će biti „pogrešno protumačeni“ i izazvati „oklijevanje u vezi sa cjepivom“, jer polagano slabi interes za dopunske doze u određenim demografija.

Očigledno, CDC je prikupljao detaljne podatke o infekcijama COVID-19 u Sjedinjenim Državama i organizirao ih prema starosti, rasi i statusu cijepljenja. Međutim, agencija je uskratila detaljne informacije javnosti o prodornim slučajevima, hospitalizacijama i smrtima, koje je prikupljala od početka uvođenja vakcine COVID-a 2021.

Predvođen direktorom dr Rogerom Velenskym, CDC je tek nedavno objavio prve značajne podatke o efikasnosti stimulatora kod odraslih mlađih od 65 godina. Međutim, nije podijelio informacije o osobama od 18 do 49 godina, što je grupa koja je najmanje vjerojatna da će imati koristi od dopunske injekcije.

Također nije pružio informacije o hospitalizaciji djece. U nedavnom članku New York Times-a, Kristen Nordelund, glasnogovornica CDC-a, rekla je da agencija sporo objavljuje različite tokove podataka „jer u suštini, na kraju dana, još uvijek nije spremna za udarno vrijeme“.

Ona je rekla da je „prioritet agencije prilikom prikupljanja bilo kakvih podataka da se osigura da su točni i podložni. Drugi razlog je strah da bi informacije mogle biti pogrešno protumačene“, rekao je Nordlund.

Osnivač i predsjednik Liberty Counsel-a Matt Staver rekao je: „Ljudi su povrijeđeni i umirali su kao rezultat najopsežnije propagandne kampanje u povijesti SAD-a i to je plaćeno dolarima naših poreznih obveznika. Ova cjepiva nisu ni sigurna ni efikasna. Međutim, američkoj javnosti je data propaganda umjesto istine iz medija. Nažalost, većina američkih korporativnih medija je plaćena od Bidenove administracije da objavljuju propagandu. Posljedica je da su mnogi ljudi bespotrebno patili kao rezultat cenzure i propagande.”

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp