Hospitaliziraju se i cijepljeni i necijepljeni ljudi, a profit proizvođača cjepiva za 2021. godinu iznosi vrtoglavih 10 milijardi eura

Hospitaliziraju se i cijepljeni i necijepljeni ljudi, a profit proizvođača cjepiva za 2021. godinu iznosi vrtoglavih 10 milijardi eura

Prema podacima HZJZ-a za tjedan do 27.3., velika većina (oko 56%) hospitaliziniranih su cijepljeni, od kojih čak oko 25% s busterom. Sad mi objasnite kojeg smisla imaju propusnice? Cijepljeni dakle s njima mogu svuda jer je pretpostavka da oni raznose virus puno manje. Ali ako obolijevaju kao i necijepljeni, možete misliti kako ga onda ‘ne šire’.

Suludo zadržavanje preostalih mjera (propusnica, maski) u ovim uvjetima dovoljan je razlog da Beroš ode. Otkad je preuzeo aktivniju ulogu (u 2. i 3. valu je očito samo izvršavao ono što je zamislio Stožer), sve ide po krivu. Napomena: HZJZ mulja s podacima i skriva ih, tako da je ovo procjena, ali je sigurno točna do na 1 p.p.

Kako HZJZ mulja? Pa na nevjerojatne načine, koji ne samo da pokazuju prijezir prema javnosti nego i neukost, vidi se da ne znaju ni muljati, odnosno to rade na takav način da izazivaju susramlje (kad misle da se ne može vidjeti kroz te njihove trikove):

  1. Objavljuju podatke za tjedan dana, kako i napišu, ali onda daju podatke za dva tjedna, tako da se uvijek preklapaju
  2. Prethodno izvješće sakriju tako da ga pregaze novim, zaista jako naivno kad misle da ih ljudi nisu spremili ili da ih nema u arhivama

p.s. Nemojte ovo pokazivati lockdownerima, oni ne vole ‘grafikone’ i matematiku, nego se uzdaju u vjeru, u Rudana, Nindžu, Zamjenicu i Pomoćnicu.

 

Car je gol

Profit proizvođača cjepiva BioNTech za 2021. 10,3 mlrd. eura, povećanje preko 67.000% – Car je gol. BioNTech koji je razvio cjepivo koje prodaje Pfizer je upravo objavio dobit od preko 10 mlrd. eura za 2021., što je povećanje od 67.614% (dobro ste vidjeli) u odnosu na prethodnu godinu.

Ključna pitanja koja se nameću:

  1. Ako se radi o najvećoj svjetskoj krizi nakon 2. sv. rata i radi se o životima i teškim patnjama, je li pravi trenutak za brutalno ganjati dobit ili se kad se već enormno zarađuje moglo i malo smanjiti cijene i dobit? Jer govorili su nam da smo svi u ovome zajedno. Zamislite da mi sada naplaćujemo boravak ukrajinskim izbjeglicama po tržišnoj cijeni? A ovo je gore, jer se ne radi o smještaju nego o životima.
  2. Ako se farmacetuska industrija jako oslanja na plaćanje promocije kroz liječnike i znanstvenike, da li je netko i ako da, tko su od znanstvenika i novinara – promotora cjepiva (naročito za djecu) i pridruženih alata (propusnice, maske, mjere) na direktnoj ili indirektnoj plaći promocije cjepiva.

 

Zapratite nas i na našem Telegram kanalu:  https://t.me/epohaportal

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp