Australija pribjegava taktici zastrašivanja ljudi u svojoj novoj milijunskoj kampanji (2 milijuna dolara) kojoj je namjera nagovoriti Australce, točnije 30% tamošnje populacije da prime booster dozu cjepiva. U prvom planu ove kampanje su oni ljudi koji su bili dva puta cijepljeni, ali su ipak po njihovim iskazima skoro umrli kada su dobili virus. Tamošnje su vlasti uvjerene da će ovo biti dobro uložena sredstva i da će ova kampanja uroditi plodom i uspjeti uvjeriti ljude koji još nisu primili treću dozu cjepiva da je prime. Vrijeme će pokazati hoće li uspjeti nagovoriti ljude na booster ili će dva milijuna dolara otići u vjetar.
Naš poznati novinar Boris Mišević, zgrožen ovom viješću, na svom je Facebook profilu napisao: „Ovom se novom kampanjom sada nagovara ljude na treću dozu koja bi ih trebala “spasiti” unatoč tome što ih prve dvije nisu niti spasile, ni zaštitile od virusa. Unatoč tome što su bolnice pune cijepljenih ljudi s 3 doze cjepiva u sebi. Bolesno! Ali četvrta doza navodno drži barem mjesec dana. Eto, bar nešto. A imunitet je, nakon tog silnog zadiranja u njega, pak, ostavljen u divnom prirodnom biološkom skladu. Uništen zauvijek.“
A evo i kako su australske vlasti tijekom 2021. godine poticale ljude na cijepljenje. Ova dva spota samo su dio poticajne kampanje koja se provodila u toj zemlji: