Kineski znanstvenici priopćili da su možda ostvarili kontakt s izvanzemaljskom civilizacijom

Grupa kineskih znanstvenika koja analizira udaljene egzoplanete u potrazi za znakovima života navela je da su pronašli “sumnjive signale” koji bi mogli upućivati ​​na izvanzemaljsku civilizaciju, stoji u izvješću Science and Technology Dailyja, službenog lista kineskog Ministarstva znanosti i tehnologije.

Naveli su da je to tek mogućnost i da trebaju detaljno ispitati nalaze.

Velika je mogućnost da se radi i o nekoj vrsti radiošuma (smetnji). To trebamo sada ispitati, odnosno potvrditi ili isključiti; što može potrajati neko vrijeme”, izjavio je za list Zhang Tongjie, glavni znanstvenik odjela China ET Civilization Research Group.

Znanstvenici su otkrili neobične uskopojasne signale prilikom obrade podataka iz 2019.godine  koje je prikupio ogroman radio teleskop FAST (Five-hundred-meter Aperture Spherical radio Telescope) smješten na jugozapadu Kine.

Svjetski stručnjaci su također istaknuli da možda postoje i jednostavnija objašnjenja za te signale.

Kineski portal Yicai navodi da su znanstvenici prilikom obrade podataka 2020. godine otkrili dvije skupine signala koje je FAST zabilježio 2019. godine te da su ove godine pronašli još jedan sumnjiv signal tijekom promatranja egzoplaneta.

Peng Bo, direktor FAST-ovog odjela u Kineskoj akademiji znanosti, kazao je da signali koje je pronašao FAST vjerojatno dolaze od izvanzemaljske civilizacije, ali “da za sada nemaju dovoljno vremena to detaljnije istražiti”.

FAST teleskop je prikladniji za traženja vanzemaljskih civilizacija od nedavno srušenog Areciba u Portoriku, kojim se također pregledavalo noćno nebo u potrazi za znakovima inteligentnog života u svemiru. On je veći je i dvostruko osjetljiviji te može registrirati signale s mnogo obuhvatnijeg dijela neba.

FAST ćemo ponovno usmjeriti prema ovim signalima kako bismo ih dodatno identificirali i vidjeli jesu li se ponovili. Radujemo se mogućnosti da se ovim teleskopom prvi put potvrdi postojanje neke izvanzemaljske civilizacije“, zaključio je kineski znanstvenik Tongjie.

Izvor: index.hr