Poznati Hollywoodski glumac Woody Harrleson, svima nama dao je jedan izuzetno dobar savjet, kako da se riješimo korporacija i njihovih štetnih proizvoda s kojima nas konstantno truju i ubijaju.
Njegovo izlaganje prenosimo u cijelosti:
Mi imamo naviku da kupujemo lošu, brzu hranu koja u sebi zapravo ne sadrži pravu hranu. Kupujemo na litre otrovnih sredstava za čišćenje kuće, a u stvari nam je sasvim dovoljan jedan razgradivi sapun.
Mi trujemo naš dom i na to trošimo teško zarađen novac, bez ikakvog valjanog razloga. Zašto to radimo? Zato što nam reklamna industrija kaže da to trebamo raditi. Oni samo žele da vi kupujete stvari.
Na primjer, ako kompanija zagađuje životnu sredinu i radi lošu poslovnu praksu, ako prestanete kupovati njihove proizvode, oni će biti prisiljeni promijeniti se. Ako ne želite hranu s kemikalijama i GMO, prestanite to kupovati.
Onog trena kada na sebe preuzmemo odgovornost i počnemo mudro trošiti novac, svaki političar, svaka korporacija i vođe u cijelom svijetu će znati da se narod probudio.
Mi živimo u 21. stoljeću. Ako naše resurse mudro koristimo, nema razloga zašto svatko od nas ne bi imao ono što mu treba. Nema razloga zašto bi ljudi i dalje umirali od gladi na ovom planetu.
Običan čovjek i žena, bez obzira da li su Izraelci ili Palestinci, protestanti ili katolici, iz Iraka ili SAD-a, običan čovjek samo želi živjeti u miru, pravdi i čistom okruženju.
Kada pogledamo po svijetu i vidimo da to nije tako, tada znamo da se želja većine sustavno ignorira. To je prvi znak da je sustav u kojem živimo slomljen.
Država neće napraviti ove promjene za nas. Kao i uvijek, sve se svodi na običnog čovjeka. Ne postoji kompanija koje će nastaviti s praksom ili proizvodom kojeg vi kao potrošači ne želite kupiti.
Ovo je jako važno da shvatite, jer vam to daje konačnu moć da promijenite svijet u kojem živite. Kompanije ovise od vaše kupovine njihovih proizvoda jer kada vi prestanete kupovati, oni više ne mogu poslovati.
To nije nešto što kompanije žele uzeti u obzir. Kada mudro počnete koristiti novac, tada promovirate kompanije koje posluju na socijalan i odgovoran način.