- Josip Horvat
- 23/06/2022
- 15:47
Iako je Meta Pay u biti isti alat kao i prije, samo s Meta brandingom, Zuckerberg kaže da tvrtka radi na nečemu što će korisnicima omogućiti upravljanje svojim identitetima, artiklima i načinima plaćanja u digitalnom svijetu, za koji Meta tvrdi da će postati naša budućnost.
Tvrtka je ranije najavila ove planove – u najavi rebrandiranja Meta Paya u mjesecu svibnju također se spominje “istraživanje kako bi iskustvo u novčaniku moglo izgledati” u području plaćanja i pohranjivanja vašeg identiteta i digitalnih predmeta.
Zuckerbergova najava uglavnom se fokusira na to kako će metaverse novčanik tvrtke pružiti dokaz o digitalnom vlasništvu; spominje kako se može koristiti za kreiranje i kupnju “digitalne odjeće, umjetnosti, videa, glazbe, iskustava, virtualnih događaja i ostalog”.
Zuckerberg također kaže da je plan da se Metin novčanik učini interoperabilnim, što će vam omogućiti da svoju robu dovedete do “bilo kojeg metaverse iskustva”.
Iako je Zuckerberg priznao da nije siguran kako će izgledati interoperabilnost među tvrtkama, Meta je nedavno pomogla u formiranju grupe za standarde s ciljem da sve dovede na istu razinu kada su u pitanju jezik i tehnologija vezana za metaverzum.
Novčanik koji je najavio Zuckerberg vjerojatno nećemo vidjeti u bliskoj budućnosti – pogotovo ako je dizajniran da bude interoperabilan na temelju standarda koji još ne postoje.
Međutim, to ne sprječava tvrtku da u međuvremenu prodaje digitalne artikle – već postoji trgovina koja prodaje odjeću za vaše digitalne avatare.
Zapratite nas i na našem Telegram kanalu: https://t.me/epohaportal