Božo Skoko – Nije dovoljno samo prodavati ono što smo naslijedili, već gostu boravak učiniti nezaboravnim


Naslijedili smo jednu od najljepših obala u Europi i zahvaljujući tome Hrvatska je postala jedna od vodećih europskih turističkih destinacija. Međutim, tajna turističkog uspjeha nije u eksploataciji prirodnih ljepota i rentanju djedovine, već u vrhunskoj usluzi. A nje nam tako nedostaje.

Evo jednog primjera s jednog našeg popularnog otoka. Jedini restoran / kafić na poznatoj plaži. Ali njima se ne isplati raditi prije 13.00 sati, unatoč priličnoj gužvi na obali. Valjda su im konobari postali skupi, pa im se isplati plaćati ih samo za ručak i večeru ili im se baš i ne radi… Jedini su u cijeloj uvali, pa im može biti. Turisti nemaju izbora.

Promatram četvoricu mladića koji su doplivali s luksuzne jedrilice. Na američkom engleskom pitaju za hladno piće ili sladoled. Domaćini kažu kako ne rade prije 13.00, a tada za stolovima poslužuju piće samo onima koji će biti na ručku. Gosti nude čak duplu cijenu, ali ostaju bez pića. Dugo im je čekati još dva sata do otvaranja, pa jedan od njih razočarano komentira – “Novac drugdje ugostitelje čini fleksibilnijima…” i vraćaju se na brodicu.

Pitam se tko uopće brine o ponudi usluga na našim plažama i mogu li lokalne vlasti ili turističke zajednice ikako utjecati na to. Nije dovoljno “prodavati” samo ono što smo naslijedili i što nam je Bog dao. Nije dovoljno samo “nabiti” cijene za ručak ili večeru. Treba se potruditi oko gosta i boravak mu učiniti nezaboravnim. Jedino tako će nam se gosti vratiti i preporučiti drugima našu destinaciju ili lokal. Znam da je za mnoge naše domaćine “vrag prišu odnija”, ali vjerujem da ima onih koji bi se itekako znali i htjeli potruditi oko gostiju samo kada bi dobili priliku.

Pridružite nam se na našem Telegram kanalu:  https://t.me/epohaportal

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp