Boris Mišević – Počela je prozirna PR kampanja širenja straha za uvaljivanje četvrte doze cjepiva


Krenula je prozirna koordinirana PR kampanja širenja straha za uvaljivanje četvrte doze najesen i zgrtanje nove svježe love za farmaceute.

Gataju majstori zablude da stiže “najopasnija” varijanta. Za bolest sa stopom smrtnosti od 0.2 %.  Za zdrave ljude i nižom. Marketing straha i dalje istom zastrašivačkom taktikom melje gluposti i laži, pa se ljudima tamo uvaljuje 4. doza cjepiva koje je totalno podbacilo u praksi. Naravno većini ljudi uopće nije ni trebalo. Prejadno!

Ljudima istovremeno nitko recimo ne savjetuje, kako da na prirodan način, vježbanjem, prehranom, suplementacijom i načinom života, zaštite sebe i fakat ‘boostaju’ imunitet. Ova, kao pandemija, je doista najbolji i najjednostavniji test inteligencije. Tko je ovo popušio, taj je na tom životnom testu fljosnuo do boli!

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp