Austrijanci i Francuzi pokrenuli kampanje protiv Covid cjepiva – politika i mediji u panici


Nije tajna da volja za cijepljenjem u Austriji jenjava, čak i kod one populacije koja se uporno potiče na cijepljenje. Sada je interes za cjepivom u toj zemlji znatno pao. Podsjetimo, mnogo je novaca bilo uloženu u kampanju koja promiče cjepivo, što je ljude očito počelo iritirati, pa se posljedično i posve očekivano pojavila jedna sasvim drugačija ‘kampanja’ koja otvoreno govori o tome koliko je ljudima dosta priče o korona virusu i cjepivu. Moćnici s vrha piramide moći pozivali su nas na solidarnost u ime globalne agende i dogovora s farmaceutskim divovima, a umjesto solidarnosti rodila se netrpeljivost i nesnošljivost među ljudima i nove podjele koje nikome nisu trebale. No, sada se ipak rađa solidarnost između svih onih ljudi koji se osjećaju prevarenima marketinškim porukama vladajućih i korporacija koje su u sprezi s njima. Svi oni koji im više ne vjeruju, zajedno s onima koji im nikada nisu niti vjerovali odlučili su reći – dosta nam je vaših marketinških poruka. Sada mi imamo jednu važnu poruku za vas. 

Ljudi su, iziritirani opetovanim traženjem vladajućih i globalista da se stalno nanovo cijepe i osvježe svoj cjepni status, odlučili reći – dosta je. Što je previše, previše je. Građani su jednostavno odlučili reagirati na obasipanje stalno jednim te istim porukama koje očito i nisu najučinkovitije u marketinškom smislu (naprotiv – imaju suprotan učinak) te modificirati kampanju vladajućih ubacivši u nju svoje riječi preko njihovih, ali i protiv njihovih u doslovnom smislu.

Na originalnim plakatima je pisalo:„Jer korona je dosadna i opasna – cijepite se sada“ (osvježite svoj cjepni status) Ili: “Budući da je Corona dosadna i opasna: osvježite svoje cijepljenje sada”

A na ovim, mogli bismo reći društveno angažiranim – modificiranim jumbo plakatima sada piše – „Jer korona je dosadna i opasna – sad osvježi štetu od cijepljenja“. Fotografije tih plakata kruže internetom, a one zorno prikazuju koliko su Austrijanci oduševljeni preskupim i besmislenim reklamama za cijepljenje. Prešarali su originalne plakate i preko njih napisali nove riječi kojima iskazuju svoj bijes. Evo nekoliko tih poruka:

„Osvježite štetu od cijepljenja sada“

„Osvježite cijepljenje protiv smrti sada“

„Umri muški“

Redakcija portala Report24.News zaprimila je fotografije brojnih pažljivih čitatelja koji su snimili različite vrste ‘modificiranih’ iliti redizajniranih plakata na temu cijepljenja od strane građana iz Gornje Austrije.

Vandalizam bilo koje vrste uvijek je za svaku osudu, ali ovdje se radi o vrlo jasnoj i nedvosmislenoj poruci građana vladajućima. Kada vlast može plakatima ići prema javnosti, tada javnost ima pravo uzvratiti, pa teško da njihovu reakciju možemo nazvati vandalizmom, zar ne?

Ove ogorčene poruke Austrijanaca kojima je očito puna kapa marketinga o cjepivima, iskazuju svu njihovu odbojnost prema reklamnim plakatima koji nepotrebno plaše ljude igrajući na kartu straha od zaraze korona virusom. Odbojnost građana prema tim kampanjama sa svakom novom kampanjom samo raste, a poruke namijenjene maloj djeci, pa čak i malim bebama koje ne spadaju u rizičnu skupinu i nisu ozbiljno ugrožene koronom, doimaju se posebno iritantnima, otrcanima i naprosto – jeftinima. Sve to djeluje vrlo prozirno u marketinškom smislu.

Još kad se sjetimo da cjepiva ne štite od zaraze i bolesti, tada još više bivamo iziritirani tolikom upornošću vlasti da natjera ljude na cijepljenje i njihovom spremnošću da ulože toliko novca u kampanju billboardima koja će ljude na to natjerati, utjerujući im strah u kosti. Građani ovom anti-kampanjom, odnosno uzvratnom kampanjom vladajućima žele reći kako im nimalo ne vjeruju te žele upozoriti javnost na opasnosti od cjepiva što je njihovo legitimno pravo – pozivaju se na podatke o nuspojavama koji su javno dostupni i relevantni kao argument.

Činjenica da je jako teško prijaviti štete nastale od cijepljenja. Također je činjenica da ima sve više oštećenja zdravlja i iznenadnih smrtnih slučajeva koji se događaju neposredno nakon cijepljenja. To su nepobitne činjenice koje nitko ne može osporiti. Ne može se reći da nije preminuo netko tko je preminuo. A mediji u posljednje vrijeme kriju cjepne statuse iznenada preminulih ljudi kako nezavisni mediji ne bi insinuirali da su preminuli od cjepiva. Najprije se tražilo da svatko zna svačiji cjepni status, ali u trenutku nečije iznenadne smrti to kao da postaje tajna.

Sve ovo što se događa, podrazumijeva se, nimalo ne impresionira saveznu vladu. Vladajući su zabrinuti, jer njihove kampanje nisu urodile plodom, a nove, nezavisne kampanje progovaraju glasom naroda. To je vladajućima problem.

Pogođenima je, kako rekosmo, izuzetno teško prijaviti moguću štetu od cijepljenja zbog enormne količine birokracije i beskrajnog vremena čekanja na konačno rješenje ili bilo kakav odgovor dok se njihovi slučajevi obrađuju. Zvuči poznato, zar ne? Uz toliko zaposlenih ljudi u birokratskom sustavu, čekanje na rješavanje nekog predmeta zna potrajati u nedogled. Vlasti će se uvijek potruditi da nam na sve moguće načine zakompliciraju život, pa je tome tako i u ovom slučaju.

No, sve moguće sumnje i upozorenja od strane brojnih znanstvenika i stručnjaka diljem svijeta na zdravstveni rizik od cjepiva izgleda još uvijek nije dovoljan razlog da odgovorni prestanu s oglašavanjem cjepiva i cijepljenja.

S poduzetničkog gledišta, ekonomski neuspjeh kampanja cijepljenja trebao bi biti dovoljan razlog da se one zaustave. S točke gledišta reklamnog stručnjaka, porast procijepljenosti za samo jedan posto od siječnja uz proračunske izdatke veće od 75 milijuna kuna (ne računajući radijske emisije, novinske reklame i televizijske kampanje) više je nego sramotan promašaj kampanje, to je svakome jasno.

Kada bi vladajući bilo koje zemlje doista brinuli o svojim građanima, tada bi višak sredstava koji bespotrebno troši na reklamne kampanje dao kao potporu građanima u vrijeme umjetno izazvane teške globalne gospodarske krize koja je zahvatila sve zemlje svijeta bez iznimke i zbog koje brojne obitelji ne samo u Austriji, već diljem svijeta ne znaju kako platiti tekuće račune za struju i plin, kao niti kako platiti svakodnevne životne troškove. U ovo vrijeme svaka bačena kuna iz proračuna, bačena je u vjetar i težak je šamar građanima pogođenima inflacijom, pogotovo kada se radi o milijunskim iznosima koji se troše na reklamiranje cjepiva.

Kampanja protiv cijepljenja u francuskom Toulouseu

Nisu samo u  Austriji ljudi siti stalnih reklama za cijepljenje. Naime, u francuskom Toulouseu od početka ljeta gomilaju se plakati koji otvoreno kritiziraju cijepljenje. Oni alarmantnim tonom upozoravaju na rizike cjepiva protiv Covida. Pobornici cijepljenja su zbog toga u panici, a političari očajnički zahtijevaju da se ti plakati hitno uklone.

Upozorenja na plakatima su vrlo jasna: “Jedan kardiovaskularni hitan slučaj na svakih 100 injekcija – zdravlje naše djece vrijedi više od eksperimentalnih cjepiva”, može se ondje pročitati, primjerice. Ili: “Ozbiljne nuspojave ispod 100 – što ako je to vaše dijete?”

Nije posve jasno koliko se takvih plakata trenutačno može pronaći u Toulouseu. Ako je suditi po informacijama s društvenih mreža, radi se o 100 panoa, a prema izvješću portala liberation.fr prošli je tjedan gradska uprava procijenila tu brojku na osam plakata. Dakle, nije poznat točan broj spomenutih plakata, no – znamo da su se pojavili i da vlasti žele da ih se što prije ukloni. Medijska buka oko istih ne jenjava. Osim političara, i mediji su na nogama. Zar samo zbog osam plakata, pitamo se? Zar tih nekoliko plakata može toliko uzburkati vlasti i medije?

Poruke na plakatima pozivaju se na europsku bazu podataka o nuspojavama od cjepiva. Zar se građani nemaju pravo pitati o čemu se radi? Zar građani nemaju pravo uvida u europsku bazu podataka o nuspojavama koji se boje? I što je čudno u tome da se ljudi boje primiti cjepivo od kojeg bi mogli nastradati? Zar nije ljudski bojati se nečega što nije sto posto sigurno i što niti štiti od zaraze, niti štiti od bolesti, a može nam naštetiti i ugroziti nam zdravlje i sam život? Pa, sasvim je prirodno da je došlo do ovakve kampanje i da ljudi žele iskazati svoj strah i svoj bijes zbog agresivnih kampanja koje reklamiraju cjepiva.

Jedini protuargument o iznesenim podacima vladinih medija je dobro poznata fraza kako se ne može dokazati da su sve prijavljene nuspojave povezane s cijepljenjem. I tako se vrtimo u krug. Ljudi prijavljuju nuspojave, a vlasti kažu – ne možemo sto posto znati da su te nuspojave od cjepiva i građani su na taj način zakonski prevareni. Zakonski imaju pravo prijaviti nuspojave, ali ne zna se jesu li iste od cjepiva ili ne. Isto je i u slučaju iznenadnih smrti. Kako dokazati i kako uopće znati je li to doista posljedica primljenog cjepiva ili nije? Uvijek se može reći da se to ne može znati i ljudi su u tom slučaju nemoćni bilo što dokazati.

Mnoge se stvari drže u tajnosti i javnost je s pravom zabrinuta, jer ljudi se osjećaju prevareno. Nema tu nikakve transparentnosti. Nema ni t od transparentnosti. Kada je izgubljen ljudski život, izgubljen je zauvijek i nitko ga ne može vratiti. A previše je iznenadnih smrti uslijedilo upravo nakon cjepiva i ljudima je to u najmanju ruku čudno.

Toliko je mladih, zdravih ljudi, kao i ljudi u najboljim godinama od početka pandemije već iznenada umrlo, da je to užas jedan. U koliko već svjetskih gradova su ljudi nosili slike preminulih ljudi u tihim i tužnim povorkama sjećanja na njihove izgubljene živote. Kako onda vjerovati tim farmaceutskim divovima protiv kojih se vode tolike sudske parnice zbog stradavanja ljudi od nuspojava njihovih lijekova?

Upravo zbog komplicirane birokracije, neki ljudi nisu motivirani prijavljivati nuspojave, pa se smatra da su one nedovoljno prijavljene na globalnoj razini. Općenito se pretpostavlja da su stope prijavljivanja u pasivnim sustavima prijavljivanja od 1 do 10 posto i stoga još uvijek postoji veliki broj neprijavljenih slučajeva. Ljudi jednostavno čekaju da nuspojave prođu i ne prijavljuju ih jer im se ne da baviti silnom papirologijom i obilaziti institucije, to stvarno zna biti zamorno. Sustav te doslovno unaprijed samelje s tom birokracijom, tako da izgubiš volju baviti se time. 

Vlasti će po svemu sudeći učiniti sve da što prije zabrane ovu kampanju

Međutim, prefekt Haute-Garonne, glavni direktor Regionalne zdravstvene uprave Occitanije i predsjednik Vijeća Liječničkog zbora požalili su se da se ovdje šire “lažne informacije o ključnom javnozdravstvenom pitanju”.

Iza kampanje protiv cijepljenja stoje kolektivi „Réinfo Covid“ i „Réinfo Liberté“. Cijelu stvar također bi trebao podržati „Conseil Scientifique Indépendant“. Predsjednik Réinfo Libertéa, Vincent Pavant izjavio je da je glavni cilj ove kampanje potaknuti javnu raspravu o cijepljenju djece i mladih, jer opće je poznata činjenica da su dobrobiti i rizici cijepljenja nesrazmjerni.

Iako se ova kampanja jumbo plakatima protiv cijepljenja protiv Covida po vladajućima smatra ‘ugrožavajućom’, Toulouse je dosad bio posve nemoćan poduzeti bilo kakve korake protiv ove vrlo kritične protuofenzive do koje je došlo nakon ofenzive na građane da se cijepe. To je naprosto posljedica prenaglašene kampanje vladajućih u smjeru nagovaranja građana da se cijepe. Morali su reagirati na ono čemu su izloženi već duže vrijeme, a to su agresivne kampanje za cijepljenje.

Zašto je Toulouse bio nemoćan poduzeti mjere ukidanja spomenute kampanje? Jer su plakati samo na privatnom posjedu. No, svi znamo da nema toga što neka vlast ne može kada to želi, pa niti ne sumnjamo da će i po ovom pitanju biti poduzeto sve da ova kampanja što prije nestane s vidika. Kako do sada još nije ništa učinjeno po tom pitanju, sada se vlasti žele još više aktivirati. Prefektura Haute-Garonne objavila je prošle srijede da treba izdati hitan nalog za zabranu tih plakata i poslati žalbu uredu javnog tužitelja.

Sonia Backès, državna tajnica za državljanstvo u Ministarstvu unutarnjih poslova, objavila je na Twitteru 19. kolovoza da je od prefekture zatražila “da upotrijebi sve odgovarajuće pravne lijekove”Plakatnu kampanju treba zabraniti“, izjavila je i pozvala na prestanak širenja dezinformacija – ali je zbog toga zaradila cijeli niz kritika i osuda. Brojni korisnici društvenih mreža komentirali su studije i novinske članke koji podupiru izjave na plakatima.

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp