- Marijan Leko
- 25/08/2022
- 04:02
Nevjerojatno, ali istinito. Školski odbor Wisconsina glasovao je 6-1 u korist usvajanja standarda kurikuluma seksualnog odgoja koji reklasificira žene i djevojčice kao “osobe sa vulvom” kako bi bili u skladu s ljevičarskom definicijom inkluzije dok podučavaju ljudsku anatomiju učenicima šestog razreda.
Prema standardima nastavnog plana i programa “Ljudski rast i razvoj” koji je usvojio školski odbor Wauwatosa, koji djeluje u tamnoplavom okrugu Milwaukee, djeca će na satovima anatomije o seksualnom obrazovanju učiti da se djevojčice ne smiju zvati djevojčicama, a žene ne smiju zvati ženama. Umjesto toga, navodi se u nastavnom planu i programu kako su to samo “osobe s vulvom”, misleći na genitalije s kojima su žene rođene.
Nastavni plan i program osudile su skupine roditelja i drugi, koji ističu da su, prema ljevičarskim standardima koji su očito trebali zaštititi osjećaje muškaraca koji tvrde da su žene, prave žene reducirane “sve do dijelova tijela”.
U izjavi objavljenoj zajednici, školski dužnosnici ustvrdili su da je, usprkos tome što se učenicima govorilo o njihovim genitalijama, program seksualnog odgoja “utemeljen na važnosti vlastite vrijednosti i dostojanstva drugih”.
“Zajedno sa zajednicom nastavnika i obitelji, studenti u WSD-u bit će osnaženi za razvoj zdravih odnosa, uključivanje u komunikaciju punu poštovanja i prakticiranje odgovornog donošenja odluka koje je utemeljeno na važnosti vlastite vrijednosti i dostojanstva. drugih. Pripremljeni instruktori pružit će prikladne informacije o seksualnom zdravlju na razini razreda koje su aktualne, činjenične, dosljedne i uključive.”
Daljnje informacije koje je objavio školski distrikt bacaju svjetlo na takozvani program “Ljudski rast i razvoj” (HGD), za koji se čini da je inspiriran drugim ekstremno ljevičarskim praksama koje opsjedaju američke škole.
Prema pro-trans smjernicama distrikta, djeca od vrtićke dobi bit će podvrgnuta “diskretnoj nastavi” koja se temelji na “Nacionalnim standardima spolnog odgoja” i proizlazi iz HGD programa. Te lekcije će se nastaviti i povećavati intenzitet svake godine dok ne završe srednju školu.
U navodne “diskretne lekcije” koje se drže, učenici vrtića bit će uključene knjige o transrodnosti. Do trećeg razreda djeca će se upoznati s alternativnim rodovima i zamjenicom “oni/oni”, dok će u četvrtom razredu učiti o pojmovima “cisrodni”, “nebinarni” i “transrodni”.
Dok učenici završe peti razred i prođu lekcije koje ih informiraju o homoseksualnosti i seksualnoj orijentaciji, bit će im rečeno da duboko zarone u LGBT svijet u šestom razredu, a to je nešto što će se nastaviti do kraja njihove školske godine i njihovih možebitnih akademskih karijera, jer je to dio agende koja resetira ovaj svijet.