Kako bi povećao spremnost na cijepljenje, Pfizer se sada služi PR trikom. U suradnji s Marvelom (poznatim po “Osvetnicima”) osmišljena je propaganda cijepljenja u obliku stripa. “Ljubazni PFIZER-MAN iz susjedstva” tako je Daily Mail opisao projekt koji je već oštro kritiziran na društvenim mrežama: hoće li ovaj čin očajnika doista nagovoriti ljude na cijepljenje na Covid?
Pfizer je strip prvi reklamirao 5. listopada 2022. godine na društvenim mrežama:
When Ultron wreaks havoc, the Avengers act as the first line of defense. People can help protect themselves by staying up to date with COVID-19 vaccinations. Head to https://t.co/PfNUYTZlkj to get a first look at Pfizer, BioNTech, and Marvel’s comic book! pic.twitter.com/hwhRateYIB
— Pfizer Inc. (@pfizer) October 4, 2022
Veza trenutačno stalno vodi do poruka o pogrešci, a strip se trenutačno ne može čitati u arhivi. Pfizer je doživio veliku buru negodovanja na društvenim mrežama i morao je trpjeti Goebbelsove usporedbe i opise kao (djeco)ubojice. Marvel nije prošao ništa bolje: “Marvel je sada super negativac koji ubija djecu radi zarade”, napisao je jedan korisnik.
When Ultron wreaks havoc, the Avengers act as the first line of defense. People can help protect themselves by staying up to date with COVID-19 vaccinations. Head to https://t.co/PfNUYTZlkj to get a first look at Pfizer, BioNTech, and Marvel’s comic book! pic.twitter.com/hwhRateYIB
— Pfizer Inc. (@pfizer) October 4, 2022
Propaganda cijepljenja ugrađena je u radnju stripa, što odgovara uobičajenoj shemi: negativac Ultron trebao bi u stripu o cijepljenju predstavljati korona virus koji neprestano mutira. Kapetan Amerika isprva je gotovo poražen u priči – sve dok se Iron Man ne pojavi s novim oružjem: Limeni čovjek, barem od filmova s Robertom Downeyjem Jr.-om kao velikim miljenikom publike, može poslužiti kao simbol za najnovije cijepljenje. Preostali Osvetnici naizgled služe kao metafore za drevna Cjepiva.
— Clown World Today 🤡🌎 (@cwt_news) October 6, 2022