Mastercard je upravo predstavio svoj ditigalni ID


Na događaju Authenticate 2022, Mastercardova viša potpredsjednica odjela za digitalni identitet Sara Clark detaljno je predstavila planove tvrtke za digitalnu identifikaciju. Clark je detaljno opisala Mastercardove planove za digitalnu identifikacijsku mrežu u prezentaciji “Korištenje FIDO-a u višekratnoj mreži digitalnog identiteta”.

Mreža je namijenjena osobama koje već posjeduju osobnu iskaznicu izdanu od državnog tijela. Mastercard planira stvoriti mrežu putem koje se digitalni ID-ovi mogu ponovno koristiti online, za osobne interakcije, putem poziva i drugih kanala.

Tvrtka tvrdi da je mreža u potpunosti operativna na dva tržišta i aktivna na sedam tržišta diljem svijeta. Tvrtka je pokrenula digitalni identitet u Brazilu i pomogla australskoj vladi da razvije TDIF, okvir za razvoj usluga digitalnog identiteta.

Prema Clark, postoje mogućnosti za digitalne ID sustave zbog lošeg korisničkog iskustva koje većina ljudi ima s tradicionalnim ID sustavima. Također je ustvrdila da bi digitalni ID mogao pomoći u borbi protiv cyber prijevara.

Sustav, nazvan “ID”, ne zahtijeva lozinku; koristi biometriju. Korisnik ima svoj digitalni ID, što ga čini decentraliziranim, pohranjuje ga na svom pametnom telefonu i pokazuje ga samo osobi koja ga je zatražila.

Sustav također koristi standarde koje osigurava FIDO Alliance, organizacija usmjerena na pružanje mjera provjere autentičnosti koje se ne oslanjaju na lozinke. FIDO omogućuje Mastercardu, između ostalog, učinkovitiju biometrijsku autentifikaciju.

Mastercard će dodati više metoda verifikacije osim biometrije lica. Tvrtka također želi razviti web novčanike i druge usluge kako bi navodno olakšale online transakcije.

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp