Balenciaga se ispričala zbog skandaloznih fotografija s djecom koja drže medvjediće u sado mazo opremi

Balenciaga se ispričala zbog skandaloznih fotografija s djecom koja drže medvjediće u sado mazo opremi

Balenciaga poručuje da istražuje kako su oglasi s “uznemirujućim dokumentima” postali dio kampanje koja uključuje djecu.

Francuski luksuzni brend Balenciaga ispričao se zbog svoje reklamne kampanje koja je prikazivala dvoje male djece kako poziraju s medvjedima u bluzama u sado mazo stilu i sadržavala je sudske dokumente u kojima se spominje “virtualna dječja pornografija”.

“Iskreno se ispričavamo zbog bilo kakve uvrede koju je naša blagdanska kampanja mogla uzrokovati. Naše plišane torbe s medvjedićima nisu trebale biti prikazane s djecom u ovoj kampanji”, rekla je tvrtka u izjavi objavljenoj u utorak na svom Instagramu . “Odmah smo uklonili kampanju sa svih platformi.”

Dva sata kasnije, druga se izjava pojavila na Instagram priči tvrtke: “Ispričavamo se zbog prikazivanja uznemirujućih dokumenata u našoj kampanji. Ovu stvar shvaćamo vrlo ozbiljno i poduzimamo pravne radnje protiv strana odgovornih za kreiranje seta i uključivanje neodobrenih artikala za naše foto snimanje kampanje za proljeće 23. Najoštrije osuđujemo zlostavljanje djece u bilo kojem obliku. Zalažemo se za sigurnost i dobrobit djece.”

Oglasi koji su promovirali Balenciaginu kolekciju proljeće/ljeto 2023. uklonjeni su s web stranice tvrtke i izbrisani s društvenih mreža.

Balenciagina reklama s djetetom koje drži plišanog medvjedića u ormi u BDSM stilu

Konzervativni komentatori u ponedjeljak su brzo zazvonili na uzbunu, optuživši tvrtku za platformiranje “frizera”, seksualiziranje djece i proizvodnju “dječje pornografije”. Neki korisnici Twittera istaknuli su “demonske” elemente, poput zatamnjenih očiju i imena demona “Baal-a”.

Desničarske ličnosti također su brzo iskoristile Balanciagine fotografije za davanje primjedbi protiv trans i homoseksualaca. Na Fox Newsu, Tucker Carlson rekao je kako misli da je oglas dio većeg trenda “odraslih koji prelaze granicu… dubokog uplitanja u seksualnost djece”, dodajući komentar pun mržnje o trans djeci. U tweetu, Ben Shapiro je povezao reklame s prisutnošću sado mazo opreme na povorkama ponosa.

Anti-LGBTQ reakcija desničarskih medija na Balenciaginu kampanju dolazi nakon višemjesečnog fokusiranja konzervativnih medija na uništavanje LGBTQ prava. Također dolazi samo nekoliko dana nakon što je netko upao u gay klub u Colorado Springsu u subotu navečer, pucajući i ubivši pet ljudi i ranivši još 18. Incident se istražuje kao zločin iz mržnje. Dvoje mrtvih bili su transexualci.

Kako su se reakcije protiv Balenciage nastavile, isprika tvrtke izravno je osudila sadržaj oglasa i detaljno opisala planove brenda da istraži kako su nastali. Međutim, mnogi od 130.000 tweetova o Balenciagi koji su objavljeni u proteklih nekoliko dana pokazuju da ljudi ne misle da je isprika dovoljno dobra.

“Balenciaga je u mojim očima jako pala, nije me briga kakvo će objašnjenje smisliti. ne petljajte se s djecom”, napisao je jedan korisnik Twittera u utorak.

Exodus Cry, kršćanska zagovaračka skupina koja se protivi seksualnom radu i pornografiji, rekla je u izjavi poslanoj BuzzFeed Newsu da je Balenciagina isprika bila “kolektivna pobjeda za sve koji su prozvali kompaniju vrijednu milijardu dolara”.

“Jasno je da je Balenciaga shvatila poruku: NIKADA NIJE U REDU seksualizirati djecu”, stoji u izjavi. “Znamo da će ovo poslužiti kao lekcija mnogim drugim tvrtkama, velikim ili malim, koje su u iskušenju uvesti slične uznemirujuće teme u svoje proizvode ili oglašavanje.”

Balenciaga je bila jedna od mnogih kompanija koje su prekinule veze s Kanyeom Westom u listopadu nakon što je dao antisemitske komentare, koje su iznijeli konzervativni komentatori. Neki ljudi, poput konzervativne komentatorice Candace Owens, pozvali su dugogodišnju obožavateljicu Balenciage Kim Kardashian da progovori. Drugi su implicirali da ono što je West učinio nije ni izbliza tako loše kao ovo.

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp