Big Pharma u lovu na pacijente s dijagnozana

Big Pharma u lovu na pacijente s dijagnozana

Kako Big Pharma (velike farmaceutske kompanije i njihovi djelatnici) računaju NETO VRIJEDNOST PACIJENTA… Video stavljam kao vrlo jasan primjer lobiranja za Big Pharmu da bi se stiglo do kupljenih/prodanih ciljeva farmaceutskog lobija. Brutalno kršenje Hipokratove zakletve postao je standard za mnoge samoprozvane “heroje u bijelom”.

“U trenutku kada pacijent odluči uzeti lijek, u Big Pharmi smo već izračunali NETO VRIJEDNOST pacijenta. Šta je NETO VRIJEDNOST? NETO vrijednost = cijena lijeka X stopa usklađenosti X trajanje liječenja.

Na primjer, ako pacijent odluči uzeti antivirusni lijek… recimo antivirusni lijek za hepatitis B Baraclude, koji košta oko 20 dolara po tableti. Stopa usklađenosti znači koliko će se posto pacijent pridržavati lijeka. Ako se radi o tableti jednom dnevno, ponekad je pacijenti propuste jer je zaborave uzeti. Ili ponekad nemaju dovoljno novca da nabave lijek tjedan dana. Dakle, stopa usklađenosti je recimo 80%.

Trajanje lijeka znači koliko dugo trebaju uzimati lijek. Neki lijekovi, poput antibiotika, traju samo 5 ili 7 dana. Neki su trajni, kao što su lijekovi za dijabetes, hipertenziju, anti kolesterol… itd… tako da radimo istraživanja da saznamo koliko dugo uzimaju lijek… možda 5/10 godina… Pacijenti ne uzimaju lijekove zauvijek , možda zbog smrti, ili možda nakon nekoliko godina, kroz obrazovanje shvate da je lijek zapravo loš za njih (poput statina). Dakle… recimo, trajanje lijeka je 4 godine…

Dakle, NETO VRIJEDNOST pacijenta je 20 dolara po danu x 80% stopa usklađenosti x 4 godine što je jednako 23.296 dolara. To je “neto vrijednost” pacijenta s gledišta Big Pharme. Zato nas pokušavaju staviti na terapiju, a to nije samo cijena lijeka… Zato troše puno novca samo da bi nekoga natjerali da “pokrene” korištenje lijeka.

Neki lijekovi su dizajnirani da se uzimaju zauvijek, poput lijeka za hepatitis B Baraclude. Ako pravilno pročitate uputstvo na pakiranju, ne možete prestati koristiti lijek. Razlog je zato što su dizajnirali lijek na način da kada počnete uzimati lijek, virusno opterećenje se smanjuje… ali u trenutku kada ga prestanete uzimati, virusno opterećenje se povećava i bude veće nego prije nego što ste ga počeli uzimati…. virus se još više prilagođava i umnožava.

Zato pokušavam reći ljudima da prvo sami istraže prije nego što uzmu BILO KOJE lijekove. To jako ljuti Big Pharmu jer ih svaki pacijent koga uvjerim košta 20-30K ukupne prodaje (neto vrijednost). Neki lijekovi su čak i skuplji – kao što je Humira koja košta 2.000 dolara po ubodu, a uzima se svake 2 sedmice…

NETO vrijednost lijeka po pacijentu je van grafikona… kao prosjek od 200 tisuća po pacijentu. Zato je prije mRNA bio najprodavaniji lijek ikada (19,2 milijarde u 2019.). U svakom slučaju, nadam se da će ljudi istražiti prije nego što jednostavno poslušaju doktore/vlasti. Sve je u novcu!”

Iznad je prijevod objave sa Twittera osobe koja je preko 20 godina radila za velike farmaceutske kompanije tzv. Big Pharma, a sada neumorno radi na razotkrivanju insajderskih informacija o načinu rada i utjecaju tih kompanija na doktore širom svijeta.

Čitajući objave od ovog insajdera, običnom čovjeku postaju mnogo jasniji mnogi postupci “heroja u bijelom”. Sjetite se samo Remdesivira, SVIH cjepiva, a naročito ovog najpopularnijeg i njihovog neprestanog lobiranja bez pokušaja realne prosudbe rizika i koristi.

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp