Glavni britanski onkolog: ‘Turbo-rakovi se pojavljuju nakon booster doze cjepiva’


Britanski glavni onkolog dr. Angus Dalgleish potvrdio je da se ‘turbo-rakovi’ pojavljuju kod tisuća pacijenata koji su primili Covid boostere.

videu objavljenom na Twitteru, dr. Dalgleish je rekao da je počeo primjećivati ​​da sve veći broj njegovih pacijenata koji imaju melanom i koji su desetljećima bili stabilni sa stadijem 4 bolesti, iznenada ima recidiv nakon docjepljivanja.

“Prvo nismo spojili to dvoje zajedno, ali kada je pacijent rekao: ‘Osjećao sam se užasno nakon cjepiva, upravo sam bio iscrpljen’, opisali su simptome poput dugog Covida, a sljedeće što znamo , dva, tri tjedna, nekoliko mjeseci kasnije imaju jasne dokaze recidiva,” kaže dr. Dalgleish u videu.

“A ti recidivi su prilično agresivni. Oni nisu blagi recidiv. To su recidivi koji zahtijevaju sustavnu terapiju za razliku od malih čvorića koji zahtijevaju kirurški rez.”

„Ali nije to sve. Sada sam vrlo svjestan da u svom krugu ljudi koji nikada prije nisu imali ništa, sada imaju kvržice i nisu dobro. I dvoje ljudi koje sam opširno intervjuirao, svi su rekli da se osjećaju užasno nakon docjepljivanja. Bili su u redu s prva dva cjepiva, samo su imali drhtavicu, gripu itd. Ali opisali su da su bili jako umorni, jako iscrpljeni, da su željeli ostati u krevetu, a to se odužilo do točke kada su otišli k liječniku i imali su krvnu sliku i pretrage i sada ih znam sedam, dvoje ima leukemiju, drugi imaju limfome, a jedan ima jako loš melanom, za koji je apsolutno siguran da je potaknut docjepljivanjem jer razvio je strašne simptome.”

“Stvarno želim svima skrenuti pozornost da mislim da mi ovo ne izgleda kao slučajnost i da moramo udružiti snage i vidjeti je li ovo pravi učinak i ako jest, moramo odmah prestati sa svim boosterima. Hvala vam.”

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp