Satirični portal The Babylon Bee poslao snažnu poruku javnosti objavivši da je Pfizer predstavio ugrušak kao svoju novu maskotu

Satirični portal The Babylon Bee poslao snažnu poruku javnosti objavivši da je Pfizer predstavio ugrušak kao svoju novu maskotu

Satirični portal The Babylon Bee objavio je lažnu vijest o novoj Pfizerovoj maskoti, plišanoj igrački – ugrušku Clottyjju, kako bi poslao važnu poruku javnosti. Evo što su napisali: „NEW YORK, NY – Farmaceutski div Pfizer predstavio je svoju novu maskotu – ‘ljupku kuglu trombocita koja nosi naziv “Clotty”‘(Ugruško).“

Prva pomisao svakoga tko to pročita je, podrazumijeva se – Koliko ta maskota krvnog ugruška može biti ‘ljupka’ nekome tko dobije ugruške, to je pitanje koje bismo si trebali postaviti i koje ekipa iz The Babylon Beeja i želi da si postavimo. Ponosni na svoju vrlo aktualnu lažnu vijest kojom su nasmijali, ali i zabrinuli mnoge ljude, sada je šire društvenim mrežama.

Neki su ljudi ovu vijest shvatili ozbiljno, pa su se u komentarima pitali: I, kakvu nam to poruku želi poslati tvrtka Pfizer ovom kontroverznom maskotom? Šale li se to na račun ljudi? Smiju li nam se u lice? O čemu se ovdje radi? Odmah smo shvatili da se radi o šali, ali nažalost iz velikog broja primjera iz stvarnog života – vidimo da ova priča s ugrušcima ni izbliza nije šala, odnosno da satira ponekad može biti i bolna.

Clotty je na neki svoj način ipak stvaran, zato je i nastala ova lažna i pomalo zabrinjavajuća vijest koje ne može biti cenzurirana jer je unaprijed rečeno da taj portal objavljuje lažne vijesti. Ova je vijest jedna od onih koja je nastala kako bi javnost bila na taj način upozorena na ono što se događa. „Pfizer želi da Clotty (Ugruško) dođe do što više ljudi.“, napisali su u svom članku na portalu The Babylon Bee. Svijet u kojem živimo ionako postaje iz trenutka u trenutak sve bizarniji.

Evo što su još napisali u svojoj lažnoj, ali između redova u vrlo upozoravajućoj vijesti:

“Vidiš? Krvni ugrušci nisu strašni!” rekao je izvršni direktor Pfizera Albert Bourla dok je nasmijani Clotty plesao na pozornici. “Dobrodošao u Pfizer, Clotty! Dovedimo jednog od ovih mališana u svaki dom u Americi!” Naravno, aludira se na cijepljenje.

Članak se nastavlja ovim riječima: „Dok se Pfizer u početku protivio dokazima koji povezuju cjepivo s krvnim ugrušcima, tvrtka ih je umjesto toga odlučila prihvatiti.“

“Tako smo uzbuđeni što nam Clotty pomaže da pokažemo naš prijateljski odnos prema srčanim i moždanim udarima., rekao je izvršni direktor Pfizera Albert Bourla. “Svaki novi booster za COVID sada dolazi s plišanom lutkom Clottyja koju možete ponijeti u bolnicu kada neizbježno budete primljeni s velikom embolijom. Svidjet će vam se stiskati Clottya dok vas voze u laboratorij za katalizaciju! Hvala ti, Clotty!”

„Prijem nove maskote do sada je bio izuzetno pozitivan“, a nova Pfizerova maskota – Clotty već se pojavio kao neizostavan eksponat u uredima brojnih političara. “Prokletstvo, volim malog”, rekla je senatorica Elizabeth Warren, noseći Clotty majicu kratkih rukava dok je popravljala sliku nje i Clottya. 

“Svako bi dijete u Americi trebalo biti toliko sretno da ima jedan od ovih dragocjenih malih krvnih ugrušaka. Nastavit ću činiti sve što je u mojoj moći da to i ostvarim.”

Zamislimo da je Pfizer išao toliko daleko i stvarno lansirao ovakvu maskotu, kako bi reagirao na negativne reakcije ljudi. Pitali bismo se – o kakvoj se ovdje nakaradnoj marketinškoj strategiji radi? S obzirom na veliku kritiku javnosti zbog povećanog rizika od dobivanja krvnih ugrušaka kao nuspojava cjepiva, tvrtka Pfizer mogla je ići toliko daleko da ideju o ugrušcima približi ljudima i ugruške učini ‘simpatičnima’ ljudima te ih tim putem počne privikavati na činjenicu da svatko može vrlo lako zaraditi iste, pogotovo ako je cijepi njihovim cjepivom. Slogan bi im u tom slučaju mogao glasiti: „Cijepi se i zaradi ugruške! To je predivan osjećaj.“ Ovo je doista na razini najveće moguće bizarnosti. Ponekad treba stvari dovesti do apsurda kako bi ljudi malo razmislili o svijetu u kojem žive.

Zamislimo ljude koji za booster dobivaju Clottyja za poklon te potom odlaze kući sretni, razmišljajući o tome kada će dobiti i neki stvaran ugrušak. Tko voli, nek’ izvoli. I, kako bi to izgledalo da ‘Ugruško’ tješi ljude koji bivaju oštećeni cjepivom te dobiju moždane i srčane udare. Stiskali bi Clottyja i bilo bi im lakše. Da, da… Što reći na ovo, nego ostati bez riječi. Ideja za deset.

No, Clotty je alarmantan znak i nije tu bez razloga, upamtimo to dobro. Da je Pfizer stvarno lansirao Clottyja, održali bi pressicu kao što se uvijek radi kada se lansira neka kampanja, odmah bi to javili mainstream medijima, što bi MSM svesrdno, masovno i poslušno objavili. Iz tvrtke Pfizer osim press kita u kojem bi osim pripremljene objave za medije, bili prigodni pokloni, potom bi marljivo odaslali Clottyja kao prigodan poklon svim važnim političarima koji bi, sretni zbog ovog prigodnog poklona, još više lobirali za Pfizer. Nakon toga bi iz Pfizera rekli kako je kampanja odlično prihvaćena. A, što bi drugo oni sami o sebi rekli nego uvijek samo sve najbolje? Ne samo da o sebi govore sve najbolje, nego putem cenzora brane javnosti svaku kritiku. Toliko o slobodi govora.

Razmislimo na kraju ove groteskne priče malo o Clottyju kao igrački, a potom o stvarnim krvnim ugrušcima zbog kojih gubimo naše najdraže. Svatko od nas neka sam zaključi koliko bi ‘Clotty’, da je kojim slučajem doista lansiran, bio dobrodošao gost u njihovoj kući, njihovom uredu, ili, ne daj Bože, u njihovu tijelu…

Izvor: The Babylon Bee

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp