LIDL slijedi WEF-ovu agendu jedenja kukaca i povlači meso iz svojih asortimana

LIDL slijedi WEF-ovu agendu jedenja kukaca i povlači meso iz svojih asortimana

Njemačka diskontna grupacija Lidl želi prijeći na zeleni asortiman: od sada će meso i ostale životinjske proizvode u asortimanu postupno zamjenjivati ​​proizvodi biljnog podrijetla, najavio je glavni kupac tog lanca. Promjenu opisuje kao “nema alternative” jer postoji samo jedan planet. Srećom, diskonta je više, o svemu odlučuju kupci, a oni najavljuju da od sada jednostavno žele kupovati drugdje.

Čovjek se mora hraniti tako da se uzmu u obzir “naša planetarna ograničenja” i da zemljini resursi budu dovoljni za deset milijardi ljudi, rekao je za “Lebensmittelzeitung” glavni kupac Christoph Graf. Potrošnja mesa se stoga mora značajno smanjiti. Do 2025. cilj je asortiman okrenuti naopako, a mesni proizvodi se do tada sve više uklanjaju iz asortimana. Nejasno je hoće li i koliko životinjskih proizvoda na kraju još biti dostupno. Kako bi se potrošači postupno navikli, pokreće se više tematskih tjedana s fokusom na proizvode biljnog podrijetla. Graf je posebno reklamirao zamjenske proizvode za meso u kojima se “puno toga dogodilo u osjetilnom smislu”.

Očito je zabluda da cijela mlađa generacija pripada klimatskoj sekti – tu on vidi ciljnu skupinu restrukturiranja i fabulira: “Mislim da je mlađa generacija sretna kad se mi bavimo tom temom.” Graf bi želio da konkurencija slijedi Lidlov primjer, a to je u dašku moralne megalomanije opravdao riječima: “Jer Europa i svijet gledaju na nas kao na državu.” Ali ne na dobar način, netko bi mogao sa žaljenjem dodati.

Cijelu stvar treba shvatiti kao “motiviranje” kupaca . Nema sumnje da diskont na to nema pravo – pa stoga sve ovo nije dobro prihvaćeno. Iako meso iz diskonta poput Lidla ionako često nije baš popularno među ljubiteljima mesa, građani na takve mjere preodgoja reagiraju alergično. Mnogi na društvenim mrežama navode kako od sada žele izbjegavati navedeni lanac.


Pokušaji mainstreama u promoviranju zamjena za meso kao popularnih alternativa općenito neuspješno propadaju. Nedavna reklama za laboratorijsko meso u Rheinische Postu je glasila: “30 posto svih njemačkih kućanstava već kupuje zamjene za meso barem jednom svakih šest mjeseci” – dakle, više od dvije trećine njemačkih kućanstava potpuno odbija ovu robu. Koliko je od ostalih 30 posto upotrijebilo zamjenske proizvode samo jednom, samo da bi otkrili da će se od sada odreći ponude, ostaje nejasno.

Drugi vide Lidlovu zelenu halabuku kao marketinški trik nastao iz nužde. Cijene mesa u posljednjih su godinu dana snažno porasle. Budući da će se životinjske zalihe također drastično smanjiti kao dio zelene agende, cijene će nastaviti eksplodirati u budućnosti. Sve manje i manje ljudi si to može priuštiti – stoga će se proizvodi životinjskog podrijetla kao što je meso vjerojatno manje kupovati.

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp