Prvo je počelo s umjetničkim i fakultetskim esejima, a sada će umjetna inteligencija zauzeti mjesto supermodela stvaranjem digitalnih ljudi.
Njemačka tvrtka lansirala je sustav koji želi da najsuvremeniji “digitalni ljudi” poziraju za kampanje.
ColorDigital tvrdi da njihovi DMIx StudioAvatari imaju “nikad prije viđenu” fotorealističnu kvalitetu.
To omogućuje robnim markama da “izgrade vlastiti potpuno jedinstveni tim digitalnih modela koji će se koristiti u prodaji i marketingu”.
Digi-modeli – koji dolaze s imenima uključujući Joy, Nina, Noah i Theo – mogu se prilagoditi i individualizirati prema preferencijama marke.
U partnerstvu s Verceom, studijem koji je specijaliziran za stvaranje realističnih virtualnih modela, “okuplja visokokvalitetni tijek rada virtualnih modela za modne marke, uključujući virtualni 3D foto studio.”
Sveopća digitalizacija radnih procesa imat će veliki utjecaj na modnu industriju, smanjujući potrebu za prototipovima i fizičkim uzorcima.
“Računavanjem putovanja i proizvodnje fotografija, robne marke mogu uštedjeti troškove i vrijeme, kao i smanjiti utjecaj na okoliš”, rekao je ColorDigital.
Kreatori su također dodali da bi digi-modeli poboljšali raznolikost i zastupljenost u modnoj industriji.
Sustav također omogućuje brendovima razmjenu foto-realističnih materijala, stvarnih boja i avatara u stvarnom vremenu.
“Do sada, end-to-end 3D tijek rada s virtualnim modelima nije mogao zadovoljiti marketinške zahtjeve i zamijeniti fotografije ljudskih modela u sustavima e-trgovine”, rekao je Gerd Vilschutz, izvršni direktor i suosnivač ColorDigitala.