Meteorski uspon ChatGPT-a bio je prijelomni trenutak za umjetnu inteligenciju (AI) jer je omogućio milijunima korisnika, običnih ljudi, da eksperimentiraju s AI-om i iz prve ruke svjedoče njegovim zadivljujućim sposobnostima.
Iako i dalje postoje ograničenja, ChatGPT daje impresivne rezultate, dajući ljudima do znanja koliko je daleko umjetna inteligencija već stigla.
Nije slučajnost da su i Alphabet i Microsoft naveli prijelaz na umjetnu inteligenciju kao jedan od najvećih izazova s kojima se suočavaju kada su objavili svoje planove restrukturiranja ranije ovog mjeseca.
Izvršni direktor Microsofta Satya Nadella čak je govorio o nadolazećoj promjeni platforme, vjerojatno misleći na usluge koje pokreće AI kao sljedeći veliki pomak u tehnologiji nakon prelaska na mobilne uređaje.
No, što potrošači u konačnici očekuju da će se promijeniti zbog povećane upotrebe umjetne inteligencije (AI) i koja će područja života najvjerojatnije biti pogođena u sljedećih tri do pet godina?
Ipsos je proveo globalno istraživanje o ovoj temi krajem 2021., a sljedeći grafikon sažima rezultate.
Kako su rekli ispitanici, smatraju da će umjetna inteligencija najviše utjecati na obrazovanje, sigurnost i zapošljavanje. Ako uzmemo u obzir kako funkcionira umjetna inteligencija, jasno je da u budućnosti edukatori više neće biti potrebni, jer već vidimo robote Boston Dynamicsa kako patroliraju ulicama umjesto policije.
Sve u svemu, daljnji razvoj umjetne inteligencije neće donijeti ni približno onoliko dobra koliko će odnijeti čovječanstvu.