Državni mediji Njemačke, Kanade, Švicarske i Belgije pokreću novi globalni projekt cenzure „dezinformacija“.

Državni mediji Njemačke, Kanade, Švicarske i Belgije pokreću novi globalni projekt cenzure „dezinformacija“.

Njemačke državne novine ZDF surađuju s državnim novinskim kućama iz Kanade, Švicarske i Belgije kako bi “razvile online rješenja koja će omogućiti građanski angažman i demokratski diskurs u digitalnom prostoru daleko od komentara puni mržnje i sve veće količine dezinformacija”.

To znači cenzura!

ZDF je objavio:

Zajedno s javnim emiterima iz Kanade (CBC), Švicarske (SRG SSR) i Belgije (RTBF), ZDF želi razviti web rješenja koja će omogućiti građanski angažman i demokratski diskurs u digitalnom prostoru daleko od komentara mržnje i rastuće količine dezinformacija. .

Međunarodni istraživački projekt “Public Spaces Incubator” ima za cilj razviti i testirati inovativne građevne elemente za otvorene i pune poštovanja online rasprave. Fokus je na interesima korisnika. Komercijalni aspekti su nebitni.

Ravnatelj ZDF-a dr. Norbert Himmler: „Demokracija cvjeta u otvorenom i iskrenom dijalogu u društvu. Ne smijemo to prepustiti glavnim američkim platformama. Projekt “Inkubator javnih prostora” ima za cilj pokazati načine na koje javna radiotelevizija može stvoriti neovisne komunikacijske prostore utemeljene na činjenicama u digitalnom svijetu. Naš zajednički cilj je suprotstaviti se porastu mržnje, nasilja, propagande i klevete na društvenim medijima alternativom javnom servisu.”

Četiri radiodifuzne kuće provode istraživački projekt u suradnji s neprofitnom organizacijom New_ Public, koja ima veliko iskustvo i stručnost u neprofitnoj digitalnoj komunikaciji. Suosnivač Eli Pariser u Njemačkoj je poznat kao autor knjige “Filter Bubble: How We Are Disenfranchised on the Internet”. Parizer i suosnivač Dipti Doshi, zajedno s timom New_Public, dizajniraju interdisciplinarne digitalne prostore za jačanje demokratskog građanskog suživota.

Tijekom 1930-ih, njemački državni mediji također su bili u dosluhu sa zapadnim medijima.
Glavni primjer za to je Associated Press.

U zamjenu za pristup Njemačkoj, Associated Press se složio da neće objavljivati ​​ništa “sračunato na slabljenje snage Reicha u inozemstvu ili kod kuće”.

The Guardian je izvijestio (ožujak 2016.):

Associated Press ušao je u službenu suradnju s Hitlerovim režimom 1930-ih, opskrbljujući američke novine materijalom koji je izravno proizvelo i odabralo nacističko ministarstvo propagande, otkrio je arhivski materijal koji je iskopao njemački povjesničar.

U članku objavljenom u akademskom časopisu Studies in Contemporary History, povjesničarka Harriet Scharnberg pokazuje da je AP uspio zadržati svoj pristup samo ulaskom u obostrano korisnu dvosmjernu suradnju s nacističkim režimom.

Agencija sa sjedištem u New Yorku prepustila je kontrolu nad svojim radom potpisivanjem takozvanog Schriftleirgesetz (zakon urednika), obećavši da neće objavljivati ​​nikakav materijal “sračunat na slabljenje snage Reicha u inozemstvu ili kod kuće”.

Ovaj zakon zahtijevao je od AP-a da zaposli novinare koji su također radili za propagandni odjel Nacističke stranke. Jedan od četvorice fotografa koje je 1930-ih zaposlio Associated Press, Franz Roth, bio je član propagandnog odjela paravojne SS jedinice, čije je fotografije Hitler osobno odabrao. AP je uklonio Rothove slike sa svoje web stranice otkako je Scharnberg objavila svoja otkrića, iako su sličice još uvijek vidljive zbog “softverskih problema”.

Devedeset godina kasnije, ponavlja li se?

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp