Ne vjerujte vladi, izbjegavajte masovne medije i borite se protiv laži

Ne vjerujte vladi, izbjegavajte masovne medije i borite se protiv laži

U svibnju 2020. godine snimio sam video pod naslovom ‘ Ispran vam je mozak (evo kako su to učinili) ‘ i, kao odgovor na vladine trikove, stvorio sam svoj trostruki slogan: ‘Ne vjerujte vladi; Izbjegavajte masovne medije i Borite se protiv laži‘. Ovdje je izvorni (nepromijenjeni) transkript tog videa. (Videozapis je sada ponovno dostupan na ovoj web stranici. Za gledanje kliknite OVDJE).

Vlade su koristile niz Orwellovih trikova za kontrolu uma tijekom ‘krize’ izazvane koronavirusom. Slogani, pljeskanje i simboli pažljivo su korišteni kako bi se omogućilo vlastima da preuzmu kontrolu nad našim razmišljanjem.

Zahvalan sam dr. Colinu Barronu, bivšem liječniku NHS-a i eminentnom hipnoterapeutu koji je autor knjige Praktična hipnoterapija, što mi je ukazao na to kako su naši umovi ovladali i kako smo vrlo uspješno i vješto izmanipulirani da povjerujemo da lažima kojima smo se hranili.

Izabrane vlade, potpomognute specijaliziranim biheviorističkim znanstvenicima, ispiraju mozak milijunima kako bi prihvatili propagandu o koronavirusu.

Um je divna stvar. Odgovara na ponekad nepredvidive načine. Tako, na primjer, ako vidite naslov koji kaže: ‘Boris Johnson je vanzemaljac’, većina ljudi će to vjerojatno vrlo spremno odbaciti. Ali ako naslov kaže ‘Je li Boris Johnson vanzemaljac?’ čitatelji će vjerojatnije posumnjati da bi britanski premijer mogao doista biti s drugog planeta. Istraživanja pokazuju da ako ljudi vide naslov koji kaže: ‘Boris Johnson NIJE vanzemaljac’ tada će njihove sumnje biti još veće.

Manipuliranje i varanje uma je profesionalni posao.

Isprali su vam mozak, a ispiranje je bilo vrlo suptilno. Svi smo bili tiho hipnotizirani i indoktrinirani da prihvatimo novu masovnu histeriju koju su posvuda proizvele vlade. Mnogi ljudi sada uživaju u zaključavanju i ne žele da ono završi. Omogućuje im izbjegavanje odgovornosti za vlastiti život.

Sjećate li se tko je rekao: ‘Pametnom i stalnom primjenom propagande ljudi se mogu natjerati da raj vide kao pakao, ali i obrnuto, da i najjadniji život smatraju rajem.’?

Bio je to Adolf Hitler, koji je bio majstor masovne manipulacije i korištenja subliminalnih tehnika. A Hitler je bio taj koji je također komentirao da je sreća za vlade što masa ljudi nije razmišljala.

Nacisti su bili vrlo dobri u kontroliranju umova ljudi.

Goebbels, koji je bio Hitlerov šef propagande, jednom je rekao da ako dovoljno često ponavljate laž onda će ljudi vjerovati u nju. Također je istaknuo da, ako želite kontrolirati stanovništvo, a morate se nositi s opozicijom, onda trebate optužiti drugu stranu za grijeh ili smicalicu kojom se i sami služite.

Dakle, vlade posvuda optužuju one koji govore istinu za širenje lažnih vijesti. Svatko tko ne slijedi stranačku liniju odbacuje se kao opasan teoretičar zavjere – iako sve velike zavjere dolaze od vlada.

Zemlje diljem svijeta promiču slogane kako bi uvjerile svoje građane da se ponašaju kako se zahtijeva. U Kini je postojao slogan koji je glasio ‘Ako voliš svoje roditelje, zatvori ih’. U Tajvanu je ljudima rečeno: ‘Posjećivati jedni druge znači ubijati jedni druge’.

Na prvi pogled slogani koji se jako reklamiraju u Ujedinjenom Kraljevstvu čine se dovoljno bezopasnima. Svi ih prepoznajemo.

Neki poput ‘Svi smo u ovome zajedno’ čine se prilično bezazlenim, iako bi nam svima moglo biti oprošteno što dodamo tvrdnju da smo svi u ovome zajedno osim ako ne radimo kao savjetnici premijera.

Prvi trio fraza koje su posvuda promovirane bile su:

Držite se na udaljenosti.
Perite ruke.
Mislite na druge.

Nedavno su repertoar dodane nove fraze:
Ostanite kod kuće.
Spasite živote.
Zaštitite NHS.

Ritam i obrazac korišten u ovim frazama nisu slučajni. Obično postoje tri riječi u svakoj frazi, a fraze se izvode u tri. Ovo nije slučajnost; nije slučajno.

Korištenje fraza od tri riječi, predstavljenih u skupinama od tri, tehnika je poznata kao pravilo tri u psihološkom kondicioniranju.

I to je razlog za tri fraze kojima nas sve bombardiraju. Istodobno smo obučavani i poučavani. To je bihevioralna psihologija.

Drugi hipnoterapeuti su istaknuli da ako dovoljno često ponavljamo fraze onda se riječi i misli usađuju u našu podsvijest i zatim postaju uvjerenje koje motivira naše ponašanje. I tako vlade ponavljaju slogane koji postaju uvjerenja. To se zove autosugestija – u stilu ‘svakim danom u svakom pogledu postajem sve bolji i bolji’.

Hitler je također vjerovao da će je veći dio stanovništva laž, ako se ponavlja dovoljno često, na kraju zamijeniti s istinom.

‘Ljudi lakše postaju žrtve velike laži nego male laži’, rekao je Hitler, ‘budući da im nikada ne bi palo na pamet da izmišljaju kolosalne neistine i ne bi vjerovali da bi drugi mogli imati drskosti tako neslavno iskriviti istinu .’

Hitler je koristio te tehnike kako bi kontrolirao njemački narod i manipulirao njemačkim narodom kako bi ih uvjerio da prihvate zle stvari koje je želio da čine.

George Orwell koji je izmislio novogovor, također razumije važnost izraza od tri riječi. U svom futurističkom romanu „1948.“ koji je napisan 1948., Orwell je izmislio slogan: ‘Rat je mir, sloboda je ropstvo, neznanje je snaga’.

Ako želite sliku budućnosti, napisao je Orwell, zamislite čizmu koja gazi po ljudskom licu – zauvijek. Vlast, podsjetio nas je, nije sredstvo, ona je cilj.

Sve ostalo što se događa od veljače 2020. dio je procesa ispiranja mozga.

Primjetno je da su upute koje smo dobivali više ličile na naredbe. Znakovi kojima nas se upozoravalo na nešto bili su naredbodavni. Nitko nas nije molio da nešto učinimo, nego nam se naređivalo da nešto učinimo. Pisalo je – ‘stanite ovdje’, a ne ‘molim vas, stanite ovdje’. Zašto ne? Ne  govorite ‘molim’ zatvorenicima, zar ne? A tu su i tjedni pljeskanja za njegovatelje i medicinsko osoblje.

Pljeskanje, koje je vjerojatno započelo s dobrim namjerama, prikriva paradoks – tihi ustrajni teror koji proizlazi iz spoznaje da u praksi nema prave zdravstvene zaštite za sve ljude i da su nas sve izdali političari i birokrati koji su odlučili posvetiti cijeli zdravstveni program skrbi relativno malom broju pacijenata koji imaju ili bi se moglo smatrati da imaju ili su osjetljivi na virus sličan gripi.

Dr. Milton Erickson, eminentni hipnotizer, svojim je pacijentima davao jednostavne zadatke. Poslao bi ih kući da očiste tavan ili prebroje knjige koje posjeduju. Sve je to učinjeno u sklopu procesa kontrole uma. Reći ljudima da četvrtkom u 20 sati stanu na kućni prag i plješću je jednostavan, ponavljajući zadatak koji je dio masovne hipnoze. Pljeskanje je možda počelo nevino, ali brzo su ga i s entuzijazmom promicali ljudi koji utječu na naše živote.

Uvjeravanje ljudi da učine ono što vi želite dio je procesa hipnoterapije. Natjerati ljude da plješću također je bilo važno jer je natjeralo ljude da povjeruju u opasnost od koronavirusa i hrabrost onih koji rade u zdravstvu. To je pomoglo ljudima da prihvate činjenicu da nema dostupnih kreveta za pacijente s rakom ili bilo kojim drugim poremećajem.

Duga koja se odjednom počela pojavljivati posvuda još je jedan dio procesa ispiranja mozga. Tisućama je tako uspješno ispran mozak da oni dragovoljno sudjeluju u promicanju simbola i slogana.

Čak su i zbunjujuća pravila o tome koga smijemo, a koga ne smijemo vidjeti bila dio programa. Jedan je ministar nedavno rekao Britancima da dvije osobe mogu sresti jednu osobu, ali da jedna osoba ne može sresti dvije osobe. Očigledna kontradiktorna besmislica.

Ako zbunjujete i zbunjujete u isto vrijeme jer plašite ljude, onda ih uznemirujete i stvarate zabrinutu i poslušnu populaciju. I to je ono što se događa već tjednima.

Imajući sve ovo na umu pripremio sam svoj trostruki slogan. Tri riječi i tri fraze:

Ne vjerujte vladi.
Izbjegavajte masovne medije.
Borite se protiv laži
.


Moji slogani savršeno odgovaraju zahtjevu ispiranja mozga. Jednostavno, učinkovito, iskreno.


Zato ih pokušajte zapamtiti:


Ne vjerujte vladi.
Izbjegavajte masovne medije.
Borite se protiv laži.

 

  

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp