Dizajniran je džemper koji bi mogao prevariti kamere za prepoznavanje lica kako bi se zaštitila privatnost ljudi.
Skupocjeni komad odjeće trenutno se prodaje za ogromnih 420 dolara.
Spoj mode i tehnologije podiže na potpuno novu razinu u prevari nadzornih kamera da pomisle da je onaj tko nosi džemper nešto drugo, a ne oni sami.
Mnoge industrije koriste ovu tehnologiju, uključujući provođenje zakona, prostore za događaje, zračne luke.
Softver radi na metodi u tri koraka. Prvi korak je otkrivanje, koje se fokusira na proces pronalaženja lica na slici.
Druga faza je analiza, također poznata kao atribucija, koja mapira detektirano lice i zatim ga pretvara u podatke koji se nazivaju “otisak lica”.
Mapiranje lica uključivalo je niz različitih mjerenja poput razmaka između očiju pojedinca, oblika čela ili udaljenosti između usta i nosa.
Treća i posljednja faza je – pogađate – prepoznavanje.
Ovo je pokušaj softvera da potvrdi identitet osobe na određenoj fotografiji ili videu. U većini slučajeva ovo se koristi kao alat za provjeru.
Izvorno stvoren za pomoć u sigurnosti, obavještajnim podacima i provedbi zakona – mnogi su se ljudi od tada okrenuli od najnovije tehnologije temeljene na algoritmu zabrinuti da se softver ne koristi ispravno ili na reguliran način.
Kao odgovor na takvu zabrinutost, talijanska tvrtka za proizvodnju odjeće Cap_able dizajnirala je ‘liniju tekstila i mode’ koja u potpunosti zaobilazi softver za prepoznavanje lica.
Osnovali su je Rachel Diderot, koja je studirala na Fashion Institute of Technology u New Yorku i Federica Busani. Startup je stvorio cijelu liniju odjeće koja može prevariti tehnologiju.