Dr. Kevin Stillwagon, umirovljeni zrakoplovni kapetan i kiropraktičar, analizirao je osmrtnice preminulih pilota u časopisu Udruge zrakoplovnih pilota ( ALPA ), najvećeg svjetskog sindikata pilota. Pokazalo se da su 2021. godine piloti puno češće umirali prije umirovljenja: smrtnost među mlađim pilotima porasla je za punih 40 posto. Dok se ne dokaže suprotno, uzrokom se mora smatrati obvezno cijepljenje protiv covida, upozorava Stillwagon.
Stillwagon je analizirao osmrtnice pilota u časopisu Air Line Pilot od siječnja 2019. , koji izdaje Udruga zrakoplovnih pilota. Utvrdio je da je broj umrlih u 2021. bio 2,3 posto veći nego u 2020. (prije cijepljenja, koje je u mnogim slučajevima postalo obavezno). Iako se taj broj čini relativno niskim, distribucija smrtnih slučajeva je zabrinjavajuća: Stillwagon je zabilježio nagli porast smrtnih slučajeva među pilotima prije dobi za umirovljenje od 65 godina 2021. godine. Ovo je bilo 40 posto. Mnoge osmrtnice upućivale su na “iznenadne i neočekivane” smrti. Čini se da je i 2022. smrtnost među mlađima od 65 godina bila veća.
Dr. Stillwagon napominje da osmrtnice u časopisu odražavaju samo djelić stvarnosti u zrakoplovnoj industriji, jer su navedeni samo piloti koji su bili članovi sindikata. Međutim, po njegovom mišljenju, uvjerljivo je primjetan porast broja smrtnih slučajeva među mlađim pilotima pripisati cjepivu protiv Covida (što je bio preduvjet za rad niza zrakoplovnih kompanija). Objašnjava da se rizik od iznenadne smrti značajno povećava, posebno kod docjepljivanja. Za to vidi tri moguća medicinska razloga:
Kao što je detaljno objašnjeno u drugom dijelu [serije članaka], jednostavno objašnjenje moglo bi biti aktivacija kaskade komplementa, vrlo agresivnog kompleksa za napad na membranu koji ovisi o antitijelima. Drugim riječima, potrebna je prva injekcija da se stimulira proizvodnja antitijela. Pojačana doza može uzrokovati da prethodno stvorena antitijela i memorija brzo oporave pretjeranu reakciju na milijarde šiljastih proteina stvorenih naknadnim dozama. To može dovesti do kompleksa napada membrane koji je vrlo destruktivan, osobito u srčanom mišiću.
Još jedan mehanizam predložio je dr. Steven Hatfill u ljeto 2022. Otkrio je da mRNA u cjepivima protiv Covida kodira da protein šiljaka bude u takozvanoj otvorenoj konfiguraciji. Kada T-stanice stupaju u interakciju sa šiljastim proteinom, koji se eksprimira u ovoj otvorenoj konfiguraciji na površini stanice, uzrokuje da T-stanice oslobađaju visoko upalne citokine. To može pokrenuti eskalirajuću povratnu spregu koja privlači još više bijelih krvnih stanica, što dovodi do veće upale u srčanom tkivu, a time i do miokarditisa. Evo poveznice: https://www.jpands.org/vol27no2/hatfill2.pdf
Još jedan mehanizam predložili su Yonker i sur. u siječnju 2023. Objavljeno. Evo poveznice: https://www.ahajournals.org/doi/10.1161/CIRCULATIONAHA.122.061025 Uspoređivali su cijepljene subjekte s miokarditisom s onima bez miokarditisa. Oni s miokarditisom imali su slobodno lebdeće šiljaste proteine koji su cirkulirali u njihovim krvotocima, dok oni bez miokarditisa nisu imali cirkulirajuće šiljaste proteine. Oni ne objašnjavaju zašto neki imaju slobodne bjelančevine, a drugi ne, oni samo izvješćuju o rezultatima. Moguće objašnjenje moglo bi biti da ponovljena docjepljivanja dovode do povećanja IgG4 protutijela kod nekih ljudi. To smanjuje sposobnost antitijela da se vežu na šiljaste proteine, dopuštajući im da slobodno lebde. https://www.science.org/doi/10.1126/sciimmunol.ade2798
Izvor: Substack Dr. Kevin Stillwagon
Zajedno s US Freedom Flyersom, on želi uvjeriti američke zrakoplovne vlasti da zaustave pilote od ubrizgavanja mRNA cjepivima. Također poziva na pregled pilota na moguću supkliničku upalu srčanog mišića kako bi se otkrile posljedice cijepljenja koje su dosad ostale skrivene. One ugrožavaju ne samo pogođene, već i njihove putnike i ostale članove posade na letovima.