- Epoha Portal
- 30/05/2023
- 14:33
Direktorica Alissa Gordon Heinerscheid angažirana je da revidira marketing Bud Lighta, jednog od najpoznatijih američkih brandova piva, u mjesecu lipnju 2022. godine s vizijom osvježavanja imidža. No, ono što je pokušala, a to je nametnuti transrodnu ideologiju u ovom segmentu društva, nije joj uspjelo. Naprotiv, društvene mreže prepune su fora na račun Bud Lighta, a američki konzervativci na slikovit način pozivaju na bojkot ovog branda piva.
Alissa Gordon Heinerscheid
Nakon što je jedan od najpoznatijih američkih brandova piva – Bud Light za zaštitno lice uzeo kontroverznog Dylana Mulvaneya, 26-godišnjeg muškarca koji se proglasio ženom, došlo je do oštrih reakcija i negodovanja u velikom dijelu javnosti, što je pokazalo da procjena uspjeha kampanje od strane direktorice marketinga Alisse Heinerscheid nije bila baš napametnija, iako se radi o uspješnoj ženi, inače iskusnoj u polju marketinga.
Njezin tim je odgovoran za hvaljenu reklamu Bud Lighta za Super Bowl koja prikazuje Milesa Tellera i njegovu suprugu Keleigh Sperry te reklamu ‘Bud Light Carry’ koja prikazuje ženu kako nosi rundu piva do stola s prijateljima, a da nije prolila ni kap. Time se ovaj američki brand piva pokušao približiti ženama.
Kid Rock bio je među prvima koji je kritizirao partnerstvo i predvodio spomenuti bojkot, a drugi su ga konzervativni potrošači, distributeri i dobavljači slijedili.
Glazbenik Kid Rock objavio je video na kojem puca u sanduke Bud Lighta, country pjevači John Rich i Travis Tritt javno su osudili brand, a Ted Nugent nazvao je partnerstvo “srednjim prstom njihovoj temeljnoj potrošačkoj demografiji”.
Direktorica marketinga Alissa Gordon Heinerscheid magistrirala je na poslovnoj školi Wharton, a u intervjuima je hvaljena je kao prva žena koja je ‘vodila’ Bud Light u njegovoj 41-godišnjoj povijesti.
Dana 30. ožujka, u intervjuu za podcast Make Yourself at Home, Alissa Gordon Heinerscheid govorila je o strategiji da je pametna da se “prigrli inkluzivnost” kako bi se privukla mlađa generacija konzumenata.
“Ja sam poslovna žena. Imala sam doista jasan posao za obaviti kad sam preuzela Bud Light, a ta je marka u padu. U padu je jako dugo. I ako ne privučemo mlade ljubitelje pića da dođu i piju ovu marku, neće biti budućnosti za Bud Light. Tako da sam imala super jasan cilj. Moramo se razvijati i uzdignuti ovaj nevjerojatno kultni brand.
Što znači evoluirati i uzdići se? To znači inkluzivnost. To znači promijeniti ton. To znači imati kampanju koja je doista inkluzivna i djeluje lakše, svjetlije i drugačije. I privlači žene i muškarce”, istaknula je.
Prije svoje sadašnje uloge, Heinerscheid je radila kao pridružena voditeljica brandova za Listerine, a nakon toga je sedam mjeseci vodila internu agenciju Anheuser-Busch, matične tvrtke Bud Lighta.
U prošlogodišnjem intervjuu za njujoršku PR publikaciju Provoke Media, Heinerscheid je pozdravila tvrtke poput Nikea zbog inkluzivnih, “kulturološki relevantnih kampanja” koje prikazuju crne sportaše, dok je također pohvalila bivšeg poslodavca Generala Millsa za njegov “zdraviji i originalniji” pristup oglasima.
“Uvijek sam bila impresionirana time koliko je marketing Nikea kulturološki relevantan i utjecajan”, izjavila je u mjesecu studenom 2022. godine nakon što je imenovana među 25 američkih inovatora godine.
Matična tvrtka Bud Lighta Anheuser-Busch objavila je izjavu u kojoj stoji da podržava odluku branda da radi s Mulvaney, čiji videozapisi prate njezino tranzicijsko putovanje.
“Anheuser-Busch radi sa stotinama utjecajnih osoba iz naših brandova kao jedan od mnogih načina za autentično povezivanje s publikom u različitim demografskim skupinama”, objavljeno je za medije.
“S vremena na vrijeme proizvodimo jedinstvene prigodne limenke za obožavatelje i utjecajne osobe poput Mulvaneyja. Ova prigodna limenka bila je dar za proslavu osobne prekretnice i nije za prodaju široj javnosti.”
Sve to još je više razbjesnilo kupce, pogotovo one koji se protive ovoj ideologiji i sve agresivnijoj i nadasve nametljivoj promociji LGBTQIA+ zajednice na svakom koraku.
Izvor: YouTube, NBC News, narod.hr