Bojkot kupaca presudio – Zbog transrodne ideologije, Bud Light gubi poziciju najprodavanijeg piva u Americi

Bojkot kupaca presudio – Zbog transrodne ideologije, Bud Light gubi poziciju najprodavanijeg piva u Americi

Problemi Anheuser-Buscha se nastavljaju jer je njegov proizvod broj jedan, Bud Light, sada izgubio poziciju najprodavanijeg američkog piva.

Pad prodaje zbacio je Bud Light s prvog mjesta zbog kontinuiranog bojkota branda zbog reklamnog partnerstva s transrodnom influencericom iliti influencerom Dylanom Mulvaneyjem.

Brojke koje navodi Newsweek pokazuju da je meksičko pivo sada preuzelo vodstvo kao najprodavanije pivo u zemlji.

Modelo Especial premašio je Bud Light kao pivo broj jedan u zemlji krajem svibnja, prema podacima o prodaji Circan/IRI-ja koje je prikupio Newsweek.

Prodaja modela dosegla je 333 milijuna dolara u četiri tjedna zaključno s 28. svibnja, što je 15,6% više u odnosu na isto razdoblje 2022., u usporedbi s 297 milijuna dolara Bud Lighta, što je pad od 22,8%.

Prodaja meksičke marke dosegla je otprilike 341,9 milijuna dolara u tjednu koji je završio 27. svibnja, prema podacima Bump Williams Consultinga.

To se može usporediti s otprilike 298,6 milijuna dolara za Bud Light za isto razdoblje.

Bud Light i dalje vodi Modelo u prodaji u 2023., s 9,1% ukupne tržišne vrijednosti, u usporedbi s 8% za Modelo.

Matična tvrtka Bud Lighta Anheuser-Busch posjeduje Modelove međunarodne operacije.

Ali zbog antimonopolske nagodbe Ministarstva pravosuđa iz 2013., konkurentski konglomerat pića Constellation Brands upravlja svojim odjelom u SAD-u.

Prodaja Bud Lighta počela je opadati početkom travnja.

Konzervativci su počeli bojkotirati brand kao odgovor na njegovu reklamnu kampanju u kojoj se pojavljuje transrodna influencerica /influencer – Dylan Mulvaney.

Dana 1. travnja, ta je transrodna osoba na društvenim mrežama objavila je videozapise koji promoviraju Bud Light.

Dobio je čak i prigodne limenke piva ovog branda sa svojim likom kako bi s obožavateljima proslavio svojih takozvanih “365 dana djevojaštva”.

Konzervativci su odgovorili na Mulvaneyjeve videe optuživši Bud Light da ne poštuje svoju bazu kupaca promicanjem transrodne ideologije.

Podsjetimo, biološki muškarac, Mulvaney se prethodno zalagao za transrodne operacije za maloljetnice u intervjuu s demokratskim predsjednikom Joeom Bidenom u listopadu 2022. godine

Bojkot se intenzivirao kada su procurili video zapisi koji su pokazali izvršnu direktoricu marketinga Bud Lighta, Alissu Heinerscheid, koja ovom brandu želi prišiti ‘woke’ ideologiju. Njena procjena rebrandiranja spomenutog branda vezujući ga za transrodnu ideologiju je po mišljenjima mnogih marketinških stručnjaka bila kriva i potpuno promašena. Heinerscheid i još jedan direktor marketinga iznenada su otišli na godišnji odmor krajem travnja zbog reakcije protiv Mulvaneyja.

Dionice Anheuser-Buscha pale su otprilike 20% od kraja ožujka, a njegova tržišna kapitalizacija pala je za oko 27 milijardi dolara od početka bojkota.

Prodaja Bud Lighta pada šest tjedana zaredom od početka bojkota, uključujući pad od 25,7 posto u tjednu koji je završio 20. svibnja, izvijestio je New York Post.

Gotovo dvije trećine distributera piva, 65 posto, vjeruje da će bojkot Bud Lighta trajati još šest mjeseci, prema istraživanju financijske tvrtke Jefferies, prema industrijskoj publikaciji Brewbound.

Još 32% distributera predviđa da bi bojkot mogao biti trajan. Eto što jednom brandu može učiniti jedan krivi marketinški potez. Kupci su ti koji odlučuju. Kupci su ti koji glasaju za proizvode koji će preživjeti na nemilosrdnom tržištu. Zato je važno dobro promisliti o svakoj kampanji i ne zaletavati se s ovakvim idejama. Treba imati na umu kakve bi mogle biti reakcije ljudi. Uvijek. A nema tog branda koji želi izgubiti svoje vjerne konzumente.

Izvor: New York Post, slaynews.com

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp