Umjetna inteligencija sve je više prisutna u trgovinama u Sjedinjenim Državama

Umjetna inteligencija sve je više prisutna u trgovinama u Sjedinjenim Državama

Lozinke i PIN-ovi su gotovi, maloprodajne trgovine uvode nove tehnologije kako bi kupcima pomogle da provjere svoju robu, uključujući biometriju i umjetnu inteligenciju.

Amazon proširuje svoju tehnologiju Amazon One “palm pay”, a njezino brzo uvođenje u nekoliko trgovina odjednom moglo bi mu dati prednost u biometrijskim plaćanjima, prema stručnoj publikaciji Pymnts. George Hanson, viši potpredsjednik i glavni digitalni direktor tvrtke Panera Bread, koja koristi tehnologiju plaćanja putem dlana Amazon One, kaže da gosti tvrtke nastavljaju usvajati digitalna rješenja, uključujući korištenje mobilnih telefona za plaćanja.

Jedan od razloga njegovog brzog rasta je potražnja potrošača: više od polovice potrošača (51,7 posto) koji su koristili biometriju za autentifikaciju kažu da preferiraju tu metodu, pokazalo je izvješće o preferencijama autentifikacije potrošača za siječanj koje su objavili Pymnts i pružatelj autentifikacije Entersect.

U srpnju je Whole Foods rekao da će opremiti svaku od svojih 500 trgovina biometrijom ili plaćanjem dlanom do kraja 2023. U svibnju je Amazon One također uveo novu značajku provjere dobi, ali također uvodi i druge tehnologije za spriječiti maloljetnike u kupnji alkoholnih pića.

Prošlog je tjedna prodavaonica pića u Seattleu pod nazivom Downtown Spirits postala prva u svijetu koja je koristila Amazonovu Just Walk Out tehnologiju. Glasnogovornik Amazona pojasnio je za Eater da tehnologija ne koristi biometrijske podatke, već se umjesto toga oslanja na kombinaciju računalnog vida, spajanja senzora i dubokog učenja kako bi omogućila trgovinama da kupcima naplaćuju ono što izaberu s polica bez odlaska na blagajnu. brojač. Prethodne instalacije Just Walk Out koristile su Amazon One uređaje za kupce koji su skenirali svoje dlanove ili platne kartice pri ulasku.

Amazon nije jedini subjekt koji uvodi novu tehnologiju za ograničavanje konzumacije alkohola među maloljetnicima.

Njujorški senator James Scofis predložio je nove zakone koji bi mogli uvesti biometrijske skenere u prodavaonice alkoholnih pića i duhana u njegovoj državi, izvještava StateScoop. Scofis navodi primjere kao što su CenturyLink i Safeco Fields u Seattleu, koji koriste skeniranje otiska prsta za provjeru dobi tijekom kupovine alkohola.

Međutim, zakon, prvi put uveden 2021., ne pojašnjava tko će pohranjivati ​​biometrijske podatke. Za razliku od drugih država, poput Illinoisa i Washingtona, New York nema zakon koji regulira privatnost biometrijskih podataka, a zakon već privlači pažnju organizacija poput Međunarodne udruge stručnjaka za privatnost.

U međuvremenu, tvrtke također uvode računalni vid bez biometrije u trgovinama za maloprodaju i samostalnu kupnju bez ljudi.

Maloprodajna tehnološka tvrtka AiFi vjeruje da smo na prijelomnoj točki da autonomna maloprodaja postane mainstream zahvaljujući umjetnoj inteligenciji, izvještava Forbes. Njegovi “napredni algoritmi praćenja” omogućuju kupcima kupnju artikala u trgovini bez čekanja u redu ili zaustavljanja radi skeniranja ili plaćanja.

Australske trgovine 7-Eleven planiraju ponuditi aplikaciju My 7-Eleven Pay and Go 2.0 za koju se očekuje da će biti lansirana u 10 trgovina do kraja 2024. Aplikacija će biti razvijena s Grabangom i koristit će umjetnu inteligenciju kako bi kupcima dala izbor preskočiti registraciju , bez potrebe za skeniranjem robe svojim uređajem, navodi se u priopćenju tvrtki.

Dragi naši prijatelji,

Bili bismo vam neizmjerno zahvalni da vašim skromnim donacijama podržite naš rad kao alternativnog i potpuno neovisnog medija iza kojega ne stoje nikakve organizacije, već samo čisti entuzijazam. Svaka vaša donacija je više nego dobrodošla. Hvala vam od srca što ste uz nas. Vaša podrška nam puno znači. I mi smo svim srcem uz vas. 


Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp