Australska nacija pod vodstvom Svjetskog ekonomskog foruma počela je blokirati klijente banaka koji objavljuju ili dijele ‘nemainstream sadržaj’ na društvenim mrežama.
Od 1. studenog 2023. National Australia Bank (NAB) postat će prva banka u zemlji koja će debankirati građane koji objave neodobreni govor na internetu.
Ako klijent NAB-a kaže nešto što je u suprotnosti s glavnim narativom, banka će mu zamrznuti bankovni račun kao kaznu.
Prema uznemirujućem izvješću The Counter Signala, NAB je ažurirao svoje odredbe i uvjete na takav način da svoj odnos s kupcima pretvara u nešto “nalik na odnos učitelja ili učenika u osnovnoj školi”.
Naturalnews.com izvještava: Svaki klijent NAB-a koji bude uhvaćen u “davanju opscenih, pogrdnih, diskriminirajućih ili uznemirujućih komentara bilo kojoj osobi”, ili u nanošenju “psihološke štete” drugoj osobi, suočit će se s gnjevom jedne od najvećih australskih banaka, koja je također jedna od “velike četvorke” u uz bankovnu grupu Australije i Novog Zelanda, Commonwealth Bank of Australia (koja je bila u vlasništvu australske vlade do 1996.) i Westpac Banking Corporation.
U svojim ažuriranim uvjetima i odredbama, NAB je odredio što će se dogoditi svakom klijentu koji bude uhvaćen u korištenju prijetećeg ili uvredljivog jezika, kako je definirala banka.
“Možemo razumno iskoristiti jedno ili više svojih prava prema ovim uvjetima i odredbama da obustavimo, poništimo ili uskratimo vlasniku računa pristup ili korištenje računa, kartice ili usluge elektroničkog bankarstva ako razumno vjerujemo da je to prikladno za zaštitu korisnika ili drugu osobu od financijskog zlostavljanja”, navodi se u ažuriranju.
Pažnja:
Epoha se svakodnevno nalazi na meti sveprisutnih cenzora koji svim sredstvima rade na našem gašenju kao alternativnog medija koji djeluje potpuno neovisno i nije ni pod čijom kontrolom. Ukoliko vam se sviđa naš rad možete nas podržati skromnom donacijom, jer svaki vaš cent presudan je u našem opstanku.