Do 2030. više ne bi trebalo biti privatnog vlasništva automobila, smatra šef WEF-a Klaus Schwab. Globalist u budućnosti vidi samo više usluga vožnje poput Ubera, sa samovozećim automobilima. Ostavlja otvorenim hoćete li se s njima moći kretati kako želite ili ćete se smjeti voziti samo unutar svoje “15-minutne četvrti”…
Ideologija Klausa Schwaba temelji se na socijalističkim uvjerenjima. Njegova obiteljska povijest (njegov otac, Eugen Schwab, bio je industrijalac i radio je kao menadžer za Escher-Wyss u Ravensburgu za vrijeme Trećeg Reicha) u kombinaciji s njegovim očitim entuzijazmom za kolektivizmom i potpunom kontrolom izaziva neugodne asocijacije. Ova ideološka podloga vidljiva je u spisima i govorima Klausa Schwaba, u kojima uvijek izražava neprijateljstvo prema privatnom vlasništvu („Nećete posjedovati ništa i biti ćete sretni“).
Klaus Schwab Announces The End Of Car Ownership 🚨🚨🚨
— Wall Street Silver (@WallStreetSilv) October 4, 2023
"You will use an app like uber but not anymore to call some driver"
"A self driving car will come to your hotel or wherever you are"
By 2030 there will be no more private cars. Highways will become parks”
-Klaus Schwab… pic.twitter.com/TQKgo9zv8s
Isto naravno vrijedi i za vlasništvo automobila jer osobni automobili već su duže vrijeme u fokusu Svjetskog ekonomskog foruma (WEF). Na Svjetskom vladinom summitu u Ujedinjenim Arapskim Emiratima početkom godine Schwab je još jednom pojasnio zahtjeve prisutnim predstavnicima vlasti. Objasnio je da će 2030. ljudi koristiti aplikaciju poput Ubera da bi pozvali vozača. “Samovozeći automobil će tada doći u vaš hotel ili gdje god se nalazite”, rekao je Schwab. A budući da do 2030. više neće biti osobnih vozila, autoceste bi se mogle pretvoriti u parkove.
Uglavnom, to se također uklapa u planove praktičke elektrifikacije prometa. Također je jasno da će dekarbonizacija proizvodnje električne energije dovesti do uskih grla čak i ako potrošnja električne energije ostane na sadašnjoj razini. No, elektrifikacija prometa dodatno će povećati potražnju za električnom energijom, pa je logičan korak značajno smanjenje broja automobila na cestama. Međutim, to je moguće samo ako je privatno vlasništvo automobila gotovo zabranjeno (ili toliko skupo da si nitko ne može priuštiti posjedovanje vozila). To također uključuje “15-minutne gradove”, lokalna geta koja možete napustiti samo uz dopuštenje.