Booths, vrhunski lanac supermarketa priopćio je da uklanja samoposlužne i vraća blagajne s osobljem u većinu svojih trgovina.
Izvršni direktor Boothsa, Nigel Murray, naglasio je : “Nismo veliki obožavatelji samoposlužne blagajne… Ponosimo se odličnom korisničkom uslugom, a to ne možete učiniti putem robota.”
The Guardian izvještava: Vjeruje se da je lanac prvi u Ujedinjenom Kraljevstvu koji se vratio blagajnama s punim osobljem i pliva protiv plime strojeva, što je dovelo do toga da više velikih supermarketa dodaju odjeljake za samoposluživanje s kolicima postojećim samoposlužnim košarama i samoskeniranje.
Sve to znači manje blagajni u kojima rade ljudska bića, što bi, moglo biti jedina društvena interakcija dana za ljude koji žive sami.
Glasnogovornik tvrtke Booths rekao je da je plan bio ukloniti samoposlužne blagajne iz svih trgovina osim dvije. “Vjerujemo da kolege koje poslužuju klijente pružaju bolje korisničko iskustvo i stoga smo donijeli odluku da uklonimo automatsku blagajnu u većini naših trgovina”, rekao je glasnogovornik.
“Ovo smo temeljili ne samo na onome što smatramo da je ispravna stvar, već i na povratnim informacijama od naših kupaca.”
Booths je u vlasništvu iste obitelji otkako je trgovac čajem Edwin Henry Booth otvorio svoju prvu trgovinu u Blackpoolu 1847. godine.
Ima 28 trgovina diljem Lancashirea, Cumbrije, Cheshirea i Yorkshirea i nazivaju je “sjevernim Waitroseom”, iako se može raspravljati da je Waitrose “južnjak Booths”.
Booths je rekao da je njegova temeljna filozofija bila: “Prodajte najbolju dostupnu robu, u atraktivnim trgovinama, s prvoklasnim pomoćnicima.”
Glasnogovornik je rekao: “Oduševiti kupce našom toplom sjevernom dobrodošlicom dio je naše DNK i nastavljamo ulagati u naše ljude kako bismo bili vjerni tom etosu.”
Dvije trgovine u kojima će biti samoposluživanje bile su poslovnice Lake Districta u Windermereu i Kendalu, koje bi mogle postati vrlo prometne kada bi se pojavio velik broj turista, rekao je Murray.
Kabine su prije šest godina počele uvoditi samokontrolu. Kao i kod drugih supermarketa, to je bio način upravljanja masom plaća i povećanja učinkovitosti, rekao je Murray. No tehnologija bi mogla biti problematična i umanjiti užitak kupnje u Boothsu, dodao je.
Murray je kao nedostatak označio potrebu kupaca da čekaju da ih osoblje vizualno identificira kada kupuju alkohol, zajedno s problemima pri registraciji točnih artikala i težine.
Odluka Boothsa mogla bi se smatrati hrabrom, s obzirom na to da mnogi stručnjaci u industriji vide strojeve kao ključne za budućnost supermarketa.