Javni prijevoz u Oslu je u potpunom kolapsu jer električni autobusi nisu mogli voziti zimi

Javni prijevoz u Oslu je u potpunom kolapsu jer električni autobusi nisu mogli voziti zimi

Većina zemalja obvezala se na punu elektromobilnosti do 2035. godine. Norveška također preuzima slične ambiciozne obveze, iako nije u EU. Međutim, tamošnja vlast se ponaša kao da je država u EU.

Naravno, elektromobilnost se ne bi trebala odnositi samo na automobile, već praktički na sva prijevozna sredstva koja koriste fosilna goriva, uključujući poljoprivredne strojeve, kamione i autobuse.

Električne autobuse nabavlja sve više gradova koji se zaklinju u „održivost“, te korake poduzimaju usprkos tužnim iskustvima drugih zemalja, gdje su već uvidjeli da pod određenim uvjetima rad električnih autobusa može predstavljati problem. .

Norveška prijestolnica, Oslo, uložila je velika sredstva u električne autobuse ove godine, nazvavši to “velikom pobjedom za okoliš.” Ali javni prijevoz sada je u kaosu jer su polasci morali biti otkazani nakon što su električni autobusi povučeni iz prometa.

Električni autobusi ne mogu podnijeti minus dvanaest stupnjeva.

Električni automobili i električni autobusi sve su češći u prometu. Međutim, tijekom zime na domet vozila uvelike utječe hladnoća, što rezultira nepouzdanim javnim prijevozom za stanovnike Osla.

Oko 50 usluga otkazano je u ponedjeljak, a putnici su također bili pogođeni u utorak. Ukupno je otkazano oko 90 veza. O tome javlja TV2.

Prema Ruteru, koji upravlja javnim prijevozom u Oslu, otkazani polasci su posljedica toga što električni autobusi iz Solarisa nisu mogli izdržati hladnoću koja je zahvatila grad.

Temperature se kreću oko minus dvanaest stupnjeva. Autobusima, koji po lijepom vremenu inače imaju domet od 250 kilometara, sada se ne može vjerovati.

“Zima je, što znači da domet električnih autobusa nije tako dobar kao inače”, kaže Cathrine Myhren-Haugen, voditeljica komunikacija u Ruteru.

Grad je značajno ulagao u električne autobuse te je samo ove godine nabavljeno ukupno 320 novih električnih autobusa, a u planu je kupnja još 183 elektrobusa.

Bernt Reitan Jenssen, izvršni direktor Rutera, prethodno je opisao ulaganje kao “veliku pobjedu za okoliš”.

„Do kraja 2023. u Oslu će biti moguće voziti autobuse s nultom emisijom. To je velika pobjeda za okoliš,” rekao je Bernt Reitan Jenssen…

Podijeli članak:

Facebook
Twitter
Reddit
WhatsApp