Glavni kirurg Floride upozorava da su smrtonosni fragmenti DNK pronađeni u mRNA cjepivima

Glavni kirurg Floride Joseph Ladapo upozorio je da su opasni fragmenti DNK otkriveni u mRNK cjepivima protiv COVID-19 i izdao pismo u kojem zahtijeva odgovore o tom problemu.

“U današnjoj epizodi: Što FDA… zamolio sam @DrCaliff_FDA da se pozabavi fragmentima DNK otkrivenim u mRNA COVID cjepivima i kako oni autostopiraju u ljudske stanice. Integracija DNK u ljudski genom i onkogeneza su poznati rizici, koje je čak priznala i @US_FDA ’07.,” Ladapo je tweetao uz privitak svog pisma komesaru FDA Robertu Califfu.

U pismu ranije ove godine Ladapo je optužio Califfa i tadašnju direktoricu CDC-a Rochelle Walensky za ignoriranje mnogih rizika povezanih s mRNA cjepivima protiv COVID-19. U svom novom pismu od 6. prosinca 2023. primijetio je da “nikakav odgovor nije primljen”.

“Pored mog prethodnog pisma, pišem vam kako bih se pozabavio nedavnim otkrićem fragmenata DNK stanica domaćina unutar Pfizer i Moderna COVID-19 mRNA cjepiva”, naveo je Ladapo u svom novom pismu.

“Ovo izaziva zabrinutost u vezi s prisutnošću kontaminanata nukleinske kiseline u odobrenim Pfizer i Moderna COVID-19 mRNA cjepivima, osobito u prisutnosti kompleksa nanočestica lipida i DNA promotora/pojačivača Simian virusa 40 (SV40). Lipidne nanočestice učinkovito su sredstvo za isporuku mRNA u cjepivima protiv COVID-19 u ljudske stanice i stoga mogu biti jednako učinkovito sredstvo za isporuku kontaminirane DNK u ljudske stanice. Prisutnost DNK promotora/pojačivača SV40 također može predstavljati jedinstveni i povećani rizik integracije DNK u stanice domaćina,” istaknuo je.

Ladapo je tražio odgovore na nekoliko pitanja, uključujući jedno koje glasi: “S obzirom na potencijalno široku biodistribuciju mRNA cjepiva protiv COVID-19 i kontaminanata DNK izvan lokalnog mjesta ubrizgavanja, jeste li procijenili rizik integracije DNK u reproduktivne stanice s obzirom na lipide? sustav isporuke nanočestica?”

Podijeli članak:

Reddit