Rođaci bivšeg američkog menadžera i zviždača Boeinga Johna Barnetta, kojeg je policija pronašla mrtvog početkom ožujka, pokrenuli su nagađanja o uzroku njegove smrti. Vjeruju da bi zrakoplovni div Boeing mogao imati prste u Barnettovoj smrti.
Policija trenutno još uvijek istražuje slučaj, za koji se zasad čini da je riječ o samoubojstvu. Izjava koju je navodno dala Barnettova djevojka također je izazvala pitanja. da “ako mi se nešto dogodi, to nije samoubojstvo”. Fox News izvještava o vijestima.
Bivši dugogodišnji direktor Boeinga John Barnett pronađen je mrtav u svom automobilu na hotelskom parkiralištu početkom ožujka. To se dogodilo nakon što se nije pojavio na sudu. Bivši menadžer tužio je Boeing za klevetu, a djelovao je i kao zviždač. Policija je njegovu smrt istraživala kao samoubojstvo, ali Barnettova rodbina sada nagađa o točnim okolnostima njegove smrti. Osim toga, Barnett je tvrdio da ga je tvrtka maltretirala i špijunirala.
Majka preminulog upravitelja krivi to što se spor predugo rješavao. “Da nije prošlo ovoliko vremena, ja bih još uvijek imala svog sina, moji drugi sinovi bi imali svog brata, a mi ne bismo sjedili ovdje”, rekla je Vicky Stokes za CBS News. Njegov brat Rodney Barnett za promjenu je posumnjao u samoubojstvo jer John nije bio tip osobe koja se lako predaje. Jedan od Barnettovih odvjetnika, Robert Turkewitz, također je rekao da je bio uporan i da “nema smisla” da se ubije. “Čekamo da policijska uprava i mrtvozornik izdaju izvješće o tome što misle da se dogodilo”, dodaje odvjetnik. Zajezila je i izjava Barnettove djevojke koja je trebala reći “ako mi se nešto dogodi, to nije samoubojstvo”. Prema Fox Newsu, detektivi još uvijek rade na istrazi okolnosti slučaja.
Bivši izvršni direktor Boeinga djelovao je kao zviždač i posebno je iznio sumnje u sigurnosne rizike proizvedenih zrakoplova. Posljednji put u siječnju ove godine, kada je za stranicu TMZ rekao da se boji naglog povratka aviona Boeing 737 Max 9 u službu. Sumnje su se pojavile oko incidenta u kojem je ploča na vratima 737 Max 9 otpala tijekom leta Alaska Airlinesa.
John Barnett radio je za Boeing više od trideset godina. No, 2017. je otišao u mirovinu zbog zdravstvenih razloga. Godine 2019. rekao je za BBC da će se zalagati za povlačenje 787 Dreamlinera, na kojima je radio kao kontrolor kvalitete. Na primjer, izjavio je da su maske s kisikom ovih aviona imale stopu kvara od 25%. Također je trebala postojati ponovna uporaba neispravnih komponenti koje su odbačene.