Ljudi polako postaju višak, a samim time i beskorisni, stoga nije niti čudo da se nad nama provodi masovna depopulacija.
Dok Zapad zabranjuje slamke, zahtijeva sigurnosne prstenove za čepove boca i nudi šest spolova na izbor u vrtićima, Kina je miljama ispred u provođenju ciljeva Agende 2030.
Kineski pristup svakako je jeziv, ali je učinkovit i daje odgovor na pitanje zbog čega nas globalisti žele masovno izbrisati sa zemlje”. Oko 160 kilometara autoceste navodno je izgrađeno isključivo uz pomoć dronova i robota – bez ljudskih radnika.
Svatko tko je pročitao priču “Problem tri tijela” bolje razumije djelić kineskog mentaliteta. Tu se pristupi rješavanju problema obično mogu opisati korištenjem mase radnika, što zapravo podsjeća na prirodu mravljih kolonija. Do sada se Kina zapravo oslanjala na fizički i mentalni rad ljudi, koji se masovno koriste.
Ali Kina će vjerojatno biti prva nacija koja će u potpunosti zamijeniti ljude robotima na velikim građevinskim projektima, a to je upravo ono što globalna elita dugoročno planira i Kina je očito odabrana kao test nacija koja će prva takav model provesti u djelo.
Prema kineskim izvorima, 27. rujna Hubei Communications Investment kao kontrolor projekta, glavni izvođač China Railway 11th Bureau i građevinska tvrtka Liaoning Guotai Road and Bridge zajednički su dovršili prvi projekt izgradnje ceste koristeći samo robote i dronove. Ako to nije samo propaganda, ovo je prekretnica kojom svjetska sila Kina dodatno proširuje svoje zahtjeve za vodstvom.
Nažalost, iz dostupnih izvora nije jasno koliko je strojevima trebalo vremena za ovaj građevinski projekt.
🇨🇳 China has completed the world's first fully unmanned paving construction project
— ChenKojira 🇨🇳 (@ChenKojira) October 9, 2024
Unmanned construction drone swarms paved and rolled across a 157.79km stretch on the Beijing-HK Expressway, completing the world's first fully unmanned road paving project⬇️
-
On the afternoon of… pic.twitter.com/EHfKS9olHQ
Sada prevodimo tekst Chen Kojire koji je izvorno objavljen na engleskom na društvenoj mreži X:
Bespilotne građevinske ekipe asfaltirale su i ukotrljale 157,79 km dionice autoceste Peking-HK, dovršavajući prvi svjetski projekt izgradnje ceste bez posade
Poslijepodne 27. rujna, kontrolor građevinskog projekta Hubei Communications Investment, glavni izvođač radova China Railway 11th Bureau i tvrtka za izgradnju cesta i mostova Liaoning Guotai zajednički su dovršili inteligentno asfaltiranje i valjanje velike cestovne površine bez posade. Sve ove grupe su poduzeća u državnom vlasništvu.
Strojeve je osigurala Sany grupa, tvrtka u mješovitom vlasništvu, koja je uspješno izvela prvu bespilotnu demonstraciju u području cestogradnje na najvećoj širini i razmjeru ceste u industriji, označavajući novi korak u području inteligentne izgradnje autocesta u Kini.
Izgradnja brzih cesta postavlja izuzetno visoke zahtjeve prema voznoj opremi i tehnologiji rada. Ovaj put je raspoređeno nekoliko najsuvremenije bespilotne cestovne opreme tvrtke Sany, uključujući finišer širine 20 metara, šest dvostrukih čeličnih valjaka od 13 tona i tri gumena kotača od 30 tona. Formacija 1+3+3+3 činila je golemu građevinsku jedinicu koja je bila kontrolirana na standardiziran način korištenjem inteligentnih dispečerskih algoritama.
Beidouov centimetarski točan sustav pozicioniranja i vlastita komunikacijska mreža niske latencije omogućili su planiranje optimalne putanje za eskadrilu u stvarnom vremenu, uz striktno pridržavanje zahtjeva procesa valjanja. To je omogućilo postizanje “tijesnog slijeda i sporog valjanja”, čime su izbjegnuti nedostaci ili negativni tlak i osigurana visoka kvaliteta valjanja.
Ono što je posebno vrijedno istaknuti je da je SAP200C-10, veliki, bespilotni finišer tvrtke Sany, postigao jedinstveno asfaltno popločavanje širine 19,25 metara tijekom ove faze izgradnje. To predstavlja iskorak u domaćoj i međunarodnoj cestogradnji.
Finišer SAP200C-10 je građevinska oprema dizajnirana za asfaltiranje velikih razmjera na autocestama s dva do četiri traka.
U ovom projektu, veliki SAP200C-10 ne samo da je značajno povećao brzinu izgradnje i smanjio broj spojeva, već je također poboljšao ravnost i trajnost površine ceste.
Rojevi bespilotnih letjelica Sany korišteni u ovom projektu bili su u mogućnosti precizno detektirati i locirati rubnjake koristeći visokoprecizne algoritme za praćenje putanje i vlastito razvijene visokoprecizne fuzijske senzorske sustave za pozicioniranje.
Ovo je zapravo postiglo “0” rad od ruba do ruba. Mali valjak za obrubljivanje nije bio potreban i površina ceste je oblikovana u jednom koraku, što je uvelike poboljšalo učinkovitost i kvalitetu.
Sigurnost mjesta je glavni prioritet. Flota strojeva bez ljudske posade u stvarnom vremenu bilježi stanje rada svih uređaja i informacije o preprekama u okruženju.
Dronovi su opremljeni s više redundantnih sigurnosnih strategija kao što su: B. kooperativna sigurnost, elektroničke ograde, sustavi za zaustavljanje u nuždi, sustavi za detekciju i izbjegavanje prepreka.
Ovisno o razini rizika, oprema se može usporiti, zaustaviti ili hitno zaustaviti u stvarnom vremenu kako bi se osigurala sigurnost rada.
Ovaj pokušaj je nedvojbeno značajan napredak u tradicionalnoj tehnologiji asfaltiranja i označava dvostruki napredak u kineskoj tehnologiji izgradnje cesta u smislu širine i učinkovitosti.