- Jasna Luminus
- Pixabay
U ovim silnim promjenama koje Štrumpfonja najavljuje, ja bih ga molila samo za jednu stvar: može li ikako onaj klinčevi “crni petak” zvati “bijeli petak”? Prvo zbog “energetike”, a onda i svega ostalog…
Naime, Crni petak povezuje se s trgovinom robovima u 19. stoljeću. Prema ovoj teoriji, vlasnici plantaža u SAD-u su, nakon Dana zahvalnosti, organizirali javne tržnice na kojima su robove prodavali po sniženim cijenama, pripremajući se za zimu.
Dakle, razlog crn da crnji ne može biti. I zar nismo dovoljno evoluirali da konačno javno kažemo da nećemo „slaviti“ taj događaj da se masovno natovarimo s cekerima i krenemo od kuće u pohod na popuste, ravno po robove, pardon, po sniženu robu iliti artikle po trgovinama.
Uz sve to, pun mi je kufer i reklama o tom crnom petku, koji se od ranijih godina s jednom u godini proširio na više mjeseci u godini. Gdje god krenem da nešto kupiti, piše “crni petak, sve sniženo”, al’ kad bi se zezali… Stvar od 100 eura – snižena je jedan i pol euro… Čestitam!
Ustvari, proširujem molbu za Štrumpfonju, ne samo kad je ovaj petak u pitanju, nego općenito sve reklame – da ih trajno ukine na društvenim mrežama, pogotovu na YouTube-u.
Ne možeš pogledati ništa živo na YT, a da ti ne uvale reklame: U prvih par sekundi tip brzo odšpila 5 rečenica da ni on sam sebe nije razumio, a kamoli mi…
Dakle, postali su toliko agresivni da je to za poludjeti.
Eto, toliko o onom što me trenutno “žulja”. A budući da pomno pratim ove najavljene promjene, kao i svaki “uredni teoretičar zavjere”, dobro je da me samo to žulja, ZASAD! No, pratim i dalje! Budna sam!