Kategorija: Branding

Ante Gavranović – Imidž Hrvatske ovisi o sposobnosti prilagođavanja svjetskim trendovima
Poznata je (marketinška) uzrečica da se «imidž mora zaraditi, a da se identitet može stvarati». Ta uzrečica svih posljednjih godina opetovano nalazi plodno tlo na

James Bond i fenomen vanjskog brandiranja
Ovih dana smo zatrpani najavama i recenzijama novog filma Jamesa Bonda, poznatog britanskog tajnog agenta 007, kojeg je utjelovio Daniel Craig, pod nazivom „Za smrt

Kravata čini čovjeka
Svake godine 18. listopada slavimo svjetski Dan kravate. Tom prigodom, prepoznatljivi zagrebački spomenici hrvatskih velikana, ali i neki poznati kameni i brončani velikani po europskim

Što je danski hygge u usporedbi s hrvatskim ispijanjem kave
Kada je svojedobno jedan portal napravio anketu među ljudima iz komunikacijske industrije u regiji s pitanjem – što ćete prvo učiniti kad prođe ova kriza?

Poslovna zona Petrinja – Logor
Fotografije u galeriji ispod teksta uistinu govore sve. Maskirne boje kontejnera u nezavršenoj poslovnoj zoni u Petrinji stvaraju odbojnost da im priđete, a kamoli da

Kad države postaju brandovi
Već nam je postalo normalno da proizvodi postaju brandovi. Kupujemo ih i plaćamo za njih veću cijenu jer očekujemo provjerenu kvalitetu i zadovoljstvo. Navikli smo

Nogomet kao terapija optimizma, domoljublja i zajedništva
Već dugo nismo imali priliku vidjeti toliko hrvatskih barjaka na našim trgovima i ulicama, izljeva ljubavi prema Hrvatskoj te ponosa i zajedništva, kao što gledamo

Kreativnost dizajna kao jedan od imperativa uspjeha
Kroz stoljeća mijenja se čovjek, susreće se s novim proizvodima, novim uslugama, iza kojih se kriju ne samo inovatori nego i kreativci različitih industrija koji

Što vaš brand čini posebnim i specifičnim
Gotovo svakodnevno veliki broj mladih, posebno studenata i friško ustoličenih managera, moli me za pomoć i savjete za upoznavanje osnovnih karakteristika branda odnosno brandiranja određenog

Zavođenje
Ideju da pišem o zavođenju (brandiranju) dali su mi gotovo svakodnevni napisi i osvrti na temu brandinga u gotovo svim tiskanim i elektroničkim medijima. Šetajući

Brandovi u vrijeme krize i djed Božićnjak kao brand
Pred brandovima se u ovogodišnjem Adventu nalazi poseban izazov – kako komunicirati svoje vrijednosti i potrošače tjerati na predblagdansku kupnju, a istovremeno pokazati društvenu odgovornost,

Brandiranje Hrvatske
Dokle god zemlja, ne samo Hrvatska, ne stavlja svoje ljude koji su se svojim znanjem istaknuli u svijetu na prvo mjesto, dotle Lijepa naša ne

Osjećaj ponosa i sreće
Prošlog tjedna na moj mail stigla je poruka koja mijenja moj poslovni život i stavlja me u globalnu poziciju lidera. Zvuči pretenciozno, ali nisam niti

Sadržaj određuje sudbinu novina
Učestalo se, uvijek iznova, vode polemike o budućnosti tiskanih medija. Iako najnoviji trendovi pokazuju da realne opasnosti za ‘nestanak’ novina nema (raste broj naslova, rastu

Medijska mantra
Iako smo svjesni da svakodnevno i to ne samo u Hrvatskoj nego svuda u svijetu, ljudi nažalost obolijevaju od različitih bolesti o tome se iz

Ima li ime moje ime?
Koliko često razmišljamo o našim imenima? Možda bi se netko mogao zapitati – Što uopće znači jedno malo ime? Jer, većina naših imena stane u

PR – profesija snova
Što je PR? Teoretičari i praktičari PR najčešće definiraju kao planiran i neprekidan napor i nastojanje za utemeljenje, zadržavanje i njegovanje dobrog glasa (naklonosti i

Otklonimo licemjerje – i tuđe i svoje!
U jednom od svojih ranijih napisa, spomenuo sam da nisam ljubitelj licemjerja. Ni tuđeg, ni svog. Jedan od vidljivijih primjera osobnog i društvenog licemjerja u

Subliminalno komuniciranje
Kada neka tvrtka govori o svojoj poslovnoj filozofiji, o svojoj komunikacijskoj strategiji, svojoj misiji i viziji, ona zapravo govori o tome koje poruke želi upisati

Događaj koji slavi oglašavanje
Lutajući svijetom kao menadžer i savjetnik u velikim multinacionalnim kompanijama te kao autor brojnih kampanja, propagandnih filmova i radio poruka, imao sam prilike nazočiti najvećim

Iz arhive mojih sjećanja
Radeći na knjizi Iz Jožine torbe i izvan nje, mog dragog prijatelja profesora Josipa Sudara (1923. – 2004. godine), Joža me je (upoznavši me malo

Digitalni sadržaj kao alat za brendiranje država i alat javne diplomacije
Ostvarivanje međunarodnih ciljeva država i njihovih politika javnim djelovanjem pokazuje se sve većim izazovom. Mnogi čimbenici definiraju taj izazov. Diplomacija je tradicionalno zatvoreno i općenito

Što je prodavala zagonetna Molly Malone?
Rijetko će koji posjetitelj irskoga glavnog grada odoljeti fotkanju s Molly Malone. Jedra djeva Molly nije prodavala ni mandarine ni dinje, već školjke, a pjesma

Hrvatska kao marka 3. dio
(Prethodni dio možete pročitati OVDJE) ŠTO JE HRVATSKI IDENTITET ? Poznatost i ugled Hrvatske ovisit će, prije svega, o onome što Hrvatska jest, odnosno o

Hrvatska kao marka 2. dio
(Prvi dio teksta možete pročitati OVDJE) Ako je tijekom proteklih deset godina za to postojao cijeli niz stvarnih razloga i drugih prioriteta (vojno oslobađanje zemlje,

Hrvatska kao marka
Republika Hrvatska i dalje je nedovoljno, ili loše, doživljena, neprepoznatljiva ili loše prepoznatljiva. Umjesto jasne, transparentne pozitivne slike, slika je konfuzna. Osnovni je razlog vrlo

Kevin Roberts – Ljubav sjedinjuje svijet kao ni jedna sila na Zemlji
Kevin John Roberts CNZM je britanski gospodarstvenik. Bio je glavni izvršni direktor reklamne agencije Saatchi & Saatchi od 1997. do 2014. U rujnu 2006. Saatchi