Kategorija: Marketing

Poslovna uspješnost i kulturne različitosti
Razvijanje poslovne suradnje ili mogućnosti plasiranja novog proizvoda na strano tržište podrazumijeva i najteži od svih procesa: poslovno pregovaranje. Pregovaranje je samo za sebe zahtjevan

Bobby Boško Grubić – Uvijek je novi cilj pred nama
Bobby Boško Grubić živi i radi u Los Angelesu zadnjih desetak godina. Višestruki je dobitnik nagrade Emmy i brojnih drugih nagrada za produkciju, marketing i

Od pandemije do ekonomije – Zašto tući mrtvog konja?!
Pandemija korona virusa, potresi, snijeg u proljeće, zagađeni zrak… ovih dana svjedočimo nevjerojatnom nizu nedaća i raznovrsnih prirodnih nepogoda koje stavljaju na kušnju naš javnozdravstveni

Hrvatska kao marka 3. dio
(Prethodni dio možete pročitati OVDJE) ŠTO JE HRVATSKI IDENTITET ? Poznatost i ugled Hrvatske ovisit će, prije svega, o onome što Hrvatska jest, odnosno o

Oni su pisali povijest hrvatske industrije oglašavanja
Zaokupljen željom da zajednički prošećemo kroz bogatu povijest industrije oglašavanja u Hrvatskoj, s ljudima koji su svaki na svoj način utisnuli svoj pečat u ploču

Hrvatska kao marka 2. dio
(Prvi dio teksta možete pročitati OVDJE) Ako je tijekom proteklih deset godina za to postojao cijeli niz stvarnih razloga i drugih prioriteta (vojno oslobađanje zemlje,

Nova Konferencija o kreativnosti s konceptom
U Gospodarskoj komori Slovenije 8. travnja 2020. godine održat će se NOVA konferencija o kreativnosti – s konceptom u organizaciji naše dugogodišnje suradnice Nastje Mulej.

Marketing digitalne ere i njegova pravila
Marketing, mediji i konzumacija sadržaja dramatično su se promijenili u zadnjih 20 godina. Koliko je zaista marketing promijenjen i koji principi utječu na efikasnost marketinga

Kevin Roberts – Ljubav sjedinjuje svijet kao ni jedna sila na Zemlji
Kevin John Roberts CNZM je britanski gospodarstvenik. Bio je glavni izvršni direktor reklamne agencije Saatchi & Saatchi od 1997. do 2014. U rujnu 2006. Saatchi

Feel it – nova kampanja Coca-Cole
Agencija Publicis Italy osmislila je vrlo kreativnu minimalističku kampanju Feel za središnju i istočnu Europu, kojoj je slogan Feel it. Kampanja se koristi OOH, tiskanim

No Comment
Zar je tako teško umjesto „No comment“ reći, na primjer: „To je doista odlično pitanje, ali u ovom trenutku meni je teško na njega odgovoriti.

Tržišne komunikacije jučer, danas, sutra
Kao prvo, dragi čitatelji Epohe, neizmjerno sam sretna što se zahvaljujući našoj dragoj i nikad ugašenoj Epohi opet družimo nakon što se nismo vidjeli, čitali