Najnovija monografija „Zbirka Marina Dundića Buzolića“ koja čeka još svoju promociju obuhvaća tri teme: crteže, grafike, ilustracije i slike Ante Kumana, kronološko djelovanje Galerije Doma umjetnika Hrvatske (DUH) koju je osnovao i vodio Marin Dundić Buzolić tijekom Domovinskog rata u Zagrebu i katalog zbirke.
Okosnica Zbirke su radovi Ante Kumana (Apatin, 13. ožujka 1902. – Zagreb, 9. lipnja 1978.), tog samozatajnog vrsnog crtača, grafičara, pedagoga i slikara hrvatske moderne. Njegov je opus obradio Tonko Maroević još 1986., osam godina poslije njegove smrti vadeći iz uvijek brzog zaborava tog skladnog intimistu. Pritom, Tonko Maroević ističe osobito Kumanov Talijanski ciklus iz 1925. gdje je, dakle, već kod mladog slikara bila očigledna sklonost k redukciji, oštro opažanje, isticanje atmosfere i skladna kompozicija. Monografija se dotiče svih tema i motiva kojih se Ante Kuman doticao, te čije bi ime trebalo isticati barem kada je riječ o počecima hrvatske suvremene grafike s kojom je Kuman tridesetih godina 20. stoljeća redovito prisutran na državnim i međunarodnim izložbama.
Drugi dio monografije kronološkim redom bilježi sve izložbe koje su se održavale u Galeriji DUH, a odnose se na mlade autore, apsolvente kiparstva i slikarstva, ili netom diplomirane. Marin Dundić Buzolić izlagao ih je prema preporukama profesora ALU. Pokazalo se da je taj izbor potvrdilo vrijeme, te da su uglavnom svi izlagači danas ugledni i aktivni umjetnici, a neki su i sami postali profesori predavači.
U suvremenom dizajnu Norme Isabelle Grčević na 237 stranica uz brojne reprodukcije djela i dokumenarne fotografije s otvorenja, koje usput rečeno, svjedoče o velikoj posjećenosti tih izložbi, tu su i originalni citati predgovora koji opet pokazuju široki raspon suradnika likovnih kritičara, među kojima je najčešće tada još početnica Vanja Brdar. Monografija je izvrstan prilog povijesti hrvatske likovne scene koja se odvijala u nemilo doba rata, kao vrsta prkosa destrukciji koju rat širi.