
Ante Gavranović - Mediji i društvena odgovornost
Ante Gavranović je doajen hrvatskog novinarstva. Studirao je na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Redovan radni vijek započeo je i završio u Privrednom vjesniku. Bio je novinar, urednik, glavni urednik i direktor novinsko izdavačke kuće. U sklopu izdavačke kuće bio je i časopis UT – Ugostiteljstvo i turizam (1967-1991), zatim Zanatski list, edicija ABC poljoprivrede Jugoslavije, Turistička propaganda i agencija Agema. Od 1991. do 1994., član Upravnog odbora Končar - elektroindustrija d.d., a zatim savjetnik predsjednika Uprave (1995. - 1997). te glavni urednik časopisa Končarevac od 1997. do 2012. godine. Glavni je urednik časopisa Perspektive

Mediji i lokalni izbori
Još nas vrlo kratko vrijeme dijeli od lokalnih izbora. Sudeći prema zahuktaloj atmosferi, bit će to vrlo neizvjesna borba različitih stranaka, samostalnih lista i ambicioznih

Vjerodostojnost – temelj djelovanja
Mnoga istraživanja pokazuju da samo četvrtina građana vjeruje da vlade, poduzeća ili društvene organizacije svoj auditorij, zaposlenike i javnost, zaista istinito i otvoreno obavještavaju. U

Tri temeljne poluge komunikacije
Komunikacija je danas ne samo temeljna pretpostavka međusobnog razumijevanja već i nasušna potreba u uspostavljanju kvalitete življenja. Danas, međutim, imamo gotovo paradoksalnu situaciju: još nikada

Borba za transparentnost medija
Kvaliteta masovnih medija ima neposredni učinak na kvalitetu politike i, posredno, na kvalitetu demokracije. Očigledno je da su masovni mediji javna pozornica koja društvene probleme,

Zašto su nužne promjene u pristupu turizmu?
Naglašena uloga medija U rujnu 2011. godine upravo je u Zagrebu održana Prva međunarodna konferencija Svjetske turističke organizacije o ulozi medija u turizmu, pa je

Sadržaj određuje sudbinu novina
Učestalo se, uvijek iznova, vode polemike o budućnosti tiskanih medija. Iako najnoviji trendovi pokazuju da realne opasnosti za ‘nestanak’ novina nema (raste broj naslova, rastu

Promjene u ponašanju poslovnog novinarstva
Posljednje tri-četiri dekade nastupile su u svjetskom gospodarstvu velike promjene, koje imaju ozbiljan odraz na mnoge dimenzije življenja. Potreba za vijestima o gospodarstvu raste gotovo

Mediji u okvirima društvene odgovornosti
Pojam korporativne društvene odgovornosti i odgovornog ponašanja postaje stalni pratitelj svih gospodarskih i drugih zbivanja i aktivnosti. Postaje, zapravo, jednim od presudnih elemenata kvalitete življenja

Sumrak ili procvat kreativne ekonomije
Kreativnost, inovacije i kvaliteta u prvom planu Nepotrebno je danas govoriti o značenju kreativne industrije za ukupno gospodarstvo, napose u razvijenijim zemljama. Pokazalo se da

Publika i očekivanja od medija
Koronavirus, začetak nove gospodarske recesije i sve učestalija pojava „lažnih vijesti“ nameću, opetovano, rasprave o medijima, njihovoj ulozi i značenju. Posljednjih desetak godina položaj medija

Zašto u nas izostaje dijalog?
Sve ozbiljnije analize stanja u našim medijima, tiskanim i elektroničkim, a posebno na društvenim mrežama ukazuju na prisutnu eroziju profesije i profesionalnosti te zapostavljanje ili