
Ante Gavranović - Mediji i društvena odgovornost
Ante Gavranović je doajen hrvatskog novinarstva. Studirao je na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Redovan radni vijek započeo je i završio u Privrednom vjesniku. Bio je novinar, urednik, glavni urednik i direktor novinsko izdavačke kuće. U sklopu izdavačke kuće bio je i časopis UT – Ugostiteljstvo i turizam (1967-1991), zatim Zanatski list, edicija ABC poljoprivrede Jugoslavije, Turistička propaganda i agencija Agema. Od 1991. do 1994., član Upravnog odbora Končar - elektroindustrija d.d., a zatim savjetnik predsjednika Uprave (1995. - 1997). te glavni urednik časopisa Končarevac od 1997. do 2012. godine. Glavni je urednik časopisa Perspektive

Globalizacija i promjene društvenih mjerila vrijednosti
Poznata je činjenica da se u povijesti čovječanstva uvijek iznova događaju obrati važećih sustava gotovo svih vrijednosti. Obrati vrijednosnih stavova događali su se i postojali

Budućnost globalizacije
Razmišljajte o diverzifikaciji, a ne o razdvajanju Poslije ovogodišnjeg Svjetskog ekonomskog foruma bilo je puno suzdržane kritike, dovodeći u pitanje čak i svrhu daljnjeg

Mediji kao psi-čuvari javnog interesa?
Gilbert Keith Chesterton, britanski pisac, zbog svog načina pisanja nazvan ‘princom paradoksa’ napisao je svojedobno zanimljivu krilaticu, koja u današnjim uvjetima dobiva svoje puno, značenje:

Senzacionalizam i polarizacija medija
U široj javnosti, ali ne samo u njoj, gotovo je neprimjetno prošlo istraživanje koje su proveli stručnjaci i student sa zagrebačkog Fakulteta političkih znanosti i

Evo kako se što bolje i kvalitetnije koristiti društvenim mrežama
Tvrtka Convince & Convert neprekidno usavršava proces strategije društvenih medija. Evo jedne od najnovijih iteracija, predstavljene kao glavni govor na ESTO-u (Edukativni seminar za putničke

Mediji i održivi razvoj
Odnos s javnošću – glavno oružje Svjetski summit u Johannesburgu (2002. godine) je ulozi medija u popularizaciji i trajnom praćenju održivog razvoja posvetio posebnu pozornost.

Iskorak ili pomanjkanje ambicija – treba trčati da bi se stajalo na istom mjestu, jer i drugi – trče
Osnovni cilj hrvatske industrije za narednih deset godina svakako je: Repozicioniranje identificiranih strateških djelatnosti na globalnom lancu vrijednosti prema razvoju aktivnosti koje stvaraju dodanu vrijednost

Ante Gavranović – Imidž Hrvatske ovisi o sposobnosti prilagođavanja svjetskim trendovima
Poznata je (marketinška) uzrečica da se «imidž mora zaraditi, a da se identitet može stvarati». Ta uzrečica svih posljednjih godina opetovano nalazi plodno tlo na

Realni sektor traži hitno restrukturiranje – demografija određuje održivost ukupnoga sustava
Previše je upitnika u našoj privrednoj svakodnevici. Upitno je hoće li se ostvariti program reformi i investicija koji je najavila Vlada; upitna je dinamika ostvarenja;